spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Jeg er full av gode ideer... He heGod ide![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er full av gode ideer... He heGod ide![]()
HeheHa ha ha ja [emoji14] Ååh så mandig! [emoji23]
Det forstår jegJa han sover som en Stein !
Kan tro jeg gjorde det ! Han tørte nesten ikke komme inn med hu, når hu skulle ha mat.
Ja god formiddag![]()
Haha! Det kan godt hende han har gjort da jaHe hekan være de hadde mistet noen mannlige seere da
![]()
Gjør det![]()
Hvilken stol har dere?Da var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()
Håper at det blir bedreSkjønner den også... :/
Jeg skal snekre i dag, men er også alene hjemme. Så om frøkna tillater det så får jeg kanskje skravla littUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Ikke noe å bry seg om..Håper at det blir bedreorker ikke møte de og sagt det men noen blir direkte sure
![]()
Mdf plater? Vi er litt lei oppussing, men det blir jo bra til sluttNå har samboer revet ned de gamle platene, og stua ser ikke ut
Nå er han ute og skal kjøpe nye plater, og hente kappsag så tar jeg av meg bygginga når han skal bort i kveldgleder meg
![]()
Hva skal du snekre?Jeg skal snekre i dag, men er også alene hjemme. Så om frøkna tillater det så får jeg kanskje skravla litt![]()
Prøver å tenke at de ikke er ordentlig venner daIkke noe å bry seg om..
Mulig. Han virker litt lettere å ha med å gjøre på enkelte ting etter at frøkna komKanskje han har endret seg?!![]()
Mdf plater? Vi er litt lei oppussing, men det blir jo bra til slutt![]()
Hva skal du snekre?
Ha ha ja det tror jeg i grunn påJepp, jobber med saken. Skal snart begynne å jobbe igjen og har huet i gravidtåka om dagen så dette blir spennende! Å gå rundt i tåke med en koffert på hodet gjør ting veldig vanskelig!
Ha ha du lurer bare drg selvDet er jo ikke med vilje?!
Skravler når jeg føler for det bare..
Hvilken stol har dere?
Det er det så absolutt ikke...Prøver å tenke at de ikke er ordentlig venner da![]()
Ble jo litt fristet jeg nåJa, dette kan jeg lett lage igjen![]()