spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Godt det... Sover han hele natta eller?Ja han fikk det !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det... Sover han hele natta eller?Ja han fikk det !
Ja, det kan bare ligge derKrysser fingre for at ull kan ligge i skapet mange uker til![]()
Takk, litt bedre nå etter treningIkke trivelig å våkne med hodepine da...
Krysser fingrer for at det går fort over
Idag skal jeg ta med jenta på kino og se "Innsiden ut" også kanskje shoppe litt
Du da?
Det er jo ikke med vilje?!Hører du sier det men du er på vei dit
Da hadde jeg bjeffet!Jeg sover lite for tiden, og snuppa våkner hver 2 time for mat. Så kommer han inn med hu for å kose. Å dermed vekker meg !
God formiddag søtaGod morgen
Skjønner den også... :/Åja heheher er det fordi jeg føler det er sårt å se mine venner som er gravide og vi bare mister gang på gang
![]()
Han er for snill jaOtto er en pusekatt i forhold [emoji14]
Wooow!! Den så nydelig god ut!
Råflink jo![]()
Vi skal ut en tur og bort på et idrettsarrangement til det lokale idrettslaget og mulig en liten bytur når vi er ferdige der. I morgen skal vi på aktivitetsdag i markaHåper det bare er tenner da
Ingen planer overhode i helgen!! Dere da?![]()
Ha ha ha ja [emoji14] Ååh så mandig! [emoji23]Han er for snill ja
Men ikke noe vondt i det...passer seg bare ikke til tittelen... skulle het " Pusesnekkeren" [emoji14]
Godt det... Sover han hele natta eller?
Da hadde jeg bjeffet!
Ja han sover som en Stein !God formiddag søta![]()
He heHan er for snill ja
Men ikke noe vondt i det...passer seg bare ikke til tittelen... skulle het " Pusesnekkeren"![]()
Kan prøve å vekke han annenhver time om natta for så å komme inn med babyen for å kose om morgenen. Så ser vi hvor fornøyd han blir daJa han sover som en Stein !
Kan tro jeg gjorde det ! Han tørte nesten ikke komme inn med hu, når hu skulle ha mat.
Ja god formiddag![]()
Det kan kostes avTakkar! Ja, den ble ikke værst! Litt mye salt på toppen, men pytt...![]()
God ideKan prøve å vekke han annenhver time om natta for så å komme inn med babyen for å kose om morgenen. Så ser vi hvor fornøyd han blir dahe he he he
Det er bare godt detTakkar! Ja, den ble ikke værst! Litt mye salt på toppen, men pytt...![]()