Skravletråd september

Hadde k utgangspunktet ikke bruk for det i første omgang :p
Åja hehe :p her er det fordi jeg føler det er sårt å se mine venner som er gravide og vi bare mister gang på gang :(

Det får du gjøre ;)
Strikker en bukse til lillemor i magen ;)
795a1d84ad61a209a8894a38110d1d73
Slang med et bilde fra i går ;) Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa :p Fargen er ikke helt riktig på bilde..

Så søt! Hvilken oppskrift?

På tide å få hodet ut av kofferten da ;)
Jepp, jobber med saken. Skal snart begynne å jobbe igjen og har huet i gravidtåka om dagen så dette blir spennende! Å gå rundt i tåke med en koffert på hodet gjør ting veldig vanskelig!

God dag :) her regner det så tror ikke det blir noe særlig markedsdag siden vi er syke også ... :/ kose oss inne vi tenker jeg :)

Det skal jeg gjøre snart også, men blir nok først helg om 2 eller 3 uker. Ikke at vi trenger sommertøyet lengre, men trenger (forhåpentligvis) ikke mer ull enn de tre setta som har fulgt oss gjennom sommeren heller.
Krysser fingre for at ull kan ligge i skapet mange uker til:P

Jeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanel :rolleyes: Er så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen? ;)
En helt typisk handletur her også:P
Send gubben i butikken;)

Back
Topp