Er nettop det. Bedre å finne noe som fungererNei, det hjelper jo sjelden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er nettop det. Bedre å finne noe som fungererNei, det hjelper jo sjelden.
Ja han fikk det !Dusten!!! Håper han fikk høre det. Ig skjønte at han ikke gjør det igjen!
Har gjort detDet ville jeg ha gjort om det sliter på deg![]()
Åja heheHadde k utgangspunktet ikke bruk for det i første omgang![]()
Haha ja, det er detMå i grunn være litt slitsomt
Neimen! Er du her ogsåJa, et nytt skummelt virus; )
Det får du gjøre
Strikker en bukse til lillemor i magen
Slang med et bilde fra i går![]()
Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa
Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Otto er en pusekatt i forhold [emoji14]Han er mye sintere enn Otto i allefall![]()
JaNeimen! Er du her ogsåhei!
Da går dagen din i hvertfallmå få høre hvordan focaccian blir da?
Ha ha munndiare på dette forumet kan lønne seg! Masse fine premier!Jajeg har fått munndiare
![]()
Kjekt å se deg![]()
Åh! Nam!!Hurra! Klarte det [emoji14]
På tide å få hodet ut av kofferten daHaha ja, det er det
Jepp, jobber med saken. Skal snart begynne å jobbe igjen og har huet i gravidtåka om dagen så dette blir spennende! Å gå rundt i tåke med en koffert på hodet gjør ting veldig vanskelig!På tide å få hodet ut av kofferten da![]()
Krysser fingre for at ull kan ligge i skapet mange uker tilDet skal jeg gjøre snart også, men blir nok først helg om 2 eller 3 uker. Ikke at vi trenger sommertøyet lengre, men trenger (forhåpentligvis) ikke mer ull enn de tre setta som har fulgt oss gjennom sommeren heller.
Jepp, som alltidNei, ikke sant. Vi går all in!![]()
Har oppdaget detHa ha munndiare på dette forumet kan lønne seg! Masse fine premier!
Ha ha ser det for megJepp, jobber med saken. Skal snart begynne å jobbe igjen og har huet i gravidtåka om dagen så dette blir spennende! Å gå rundt i tåke med en koffert på hodet gjør ting veldig vanskelig!
En helt typisk handletur her ogsåJeg tenkte å bare kanelruller i dag, men tror vi er tom for kanelEr så kjedelig å dra på butikken for kun kanel liksom.
Så ender jeg typisk opp med varer for 5-600 kr fordi jeg grabber med meg masse jeg ikke trenger i farta......
Noen som kjenner seg igjen?![]()