spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Når ungen kaste ipaden på nesa og du hører det knaker. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så effektiv du er på morningen da
Det var bra. Målet var vel over 7000Var det bra eller dårlig?![]()
Ojsann det hørtes ikke bra utNår ungen kaste ipaden på nesa og du hører det knaker.![]()
Flink som står påJa enn så lenge har jeg kontroll på oppskriften. er ganske ny i strikkegamet![]()
Bra den falt i smak hos lilleguttDa var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()
Au! Det hørtes ikke godt ut.... :/Når ungen kaste ipaden på nesa og du hører det knaker.![]()
God morgenGod morgen damer!
Her er det lat lørdag på gang. Skal være alene med eldste, uten bil, så vi skal bare ta det med ro. Må (eller vil da..) bake pizzasnurrer. Og så tenker jeg det blir litt brødbakst. Kolonialskuffene trengs å ryddes, så det skal kanskje være dagens mål i tillegg til vanlig rydding? Tror det
Hva er deres planer?
God morgen til deg ogsåGod morgen til dere![]()
OkeiFlink som står på
Strikket på skolen og så begynte jeg igjen for 1-2 år sia. Begynte først med oppskrifter for 1 år siden.
God morgenGod morgen. Her er det frokost for øyeblikket før vi drar på babysvømming
. Mini stortrives i vannet så blir gøy det
.
God lørdagHappy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg..![]()
Jo takkGod morgen til deg også![]()
Ojsann det hørtes ikke bra ut
Nei... Kan ikke si det var det heller. Men mannen sverger på at den ikke er skeiv daAu! Det hørtes ikke godt ut.... :/
Vi har mobilskole, men fotball foregår alltid først info på facebook.Mhm ikke sant. Hadde ikke fått med meg noe jeg da
Vi sier da aldri nei til en utfordringUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Spørs om vi klarer å holde samme nivå resten av helga ogDet var bra. Målet var vel over 7000
TakkRegner med det får i reprise på zebra![]()
Det skal jeg gjøre snart også, men blir nok først helg om 2 eller 3 uker. Ikke at vi trenger sommertøyet lengre, men trenger (forhåpentligvis) ikke mer ull enn de tre setta som har fulgt oss gjennom sommeren heller.God morgen
Bake-lørdag er herlig!
Jeg skal rydde i klærne til barna...bytte størrelser, legge bort sommerklær osv![]()