Oi, håper du får være med i dåp!God natt dereNå er det bare 15 dager til termin. Håper det skjer noe før. Vil gjerne værei dåpen til fetteren min som er på termindatoen min. Er fadder og greier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, håper du får være med i dåp!God natt dereNå er det bare 15 dager til termin. Håper det skjer noe før. Vil gjerne værei dåpen til fetteren min som er på termindatoen min. Er fadder og greier.
Jeg kunne heller aldri sletta facebook, der er jo der informasjon gis.Det hsdde jeg gjort. Får jo masse info fra foreldregruppa på både fotbal og klassen
Det ville jeg ha gjort om det sliter på degjeg må bare få roet ned hue før jeg sover. facebook skader meg om dagen, så har vurdert å bare slette hele dritten fra mobilen hmmm :/
Vi var sist helg og da kom vi over et maleri til 30krEgentlig ikke. Skal bare kikke. Kanskje man kommer over noen varp!
Håper jeg også!Oi, håper du får være med i dåp!![]()
Å nei!Våknet nettopp av at snuppa spydde utover hele seg og meg. Blææææ!!
Hva skal du se etter?Ja, det er herligMå være der når det åpner så jeg ikke går glipp av noe
![]()
Du skal lade opp! Snart ekstremsport i venteNei, skulle helst ha spart opp energi og sånt i stedet.. :/
Takk![]()
Ja enn så lenge har jeg kontroll på oppskriften. er ganske ny i strikkegametMhm
AhSå deilig utover resten året og begynnelsen av neste år da
Så kjedelig...
Vi har egen grupper på fbDet får jeg på sms![]()
God morgen!![]()
God morgen til dere ogsåGod morgen til deg og resten av jentene her inne..
Det har ikke jeg heller. Godt å bare ligge herIkke så mye å skryte av,men fikk noen ekstra på morgenen nå,så føler meg mer opplagthar ikke stått opp enda da
![]()
Uæh...Du vet det blir en bra dag når mannen forteller at ungen enten har spydd eller bæsja ned hele seg...
Hmm...
Omg.
Særlig. Du må få deg et livSorry, det var virkelig ikke meningen![]()
Nope ikke alle da søtaMen du har jo gjort det alle andre dager![]()
God morgenGod morgen jenterhar dere sovet godt?
Mhm! Men lettere å lade opp når man er frisk daDu skal lade opp! Snart ekstremsport i vente![]()
Mhm ikke sant. Hadde ikke fått med meg noe jeg daJeg kunne heller aldri sletta facebook, der er jo der informasjon gis.
Var det bra eller dårlig?UTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Tror heldigvis det bare var avføring. He he... Litt for tung bleie.Uæh...så kjipt!
God bedring!