Håper det blir litt bedre vær etterhvert.Happy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir litt bedre vær etterhvert.Happy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg..![]()
Vi nå hvertfall prøve på detDen tar vi! Må slå fredagens antall i helga vel?![]()
Åå loppis er gøy. Jeg også vilIkke mye foreløpigTenkte å ta en tur på loppis klokken 10. Der da?
Både dr.octher (eller hva den heter) og grandis. Er sjelden vi spiser det.. Pleier da heller å ha hjemmelagd eller bestillings pizza. Men siden vi var så seint hjemme, så ble det sånn.Grandis eller Big one?![]()
Ja, det er herligÅå loppis er gøy. Jeg også vil
Alt for mange drømmer her ogsåHar sovet greit. Har veldig mange rare drømmer... He he.
Hva med deg?![]()
Sånn passe,men sovnet igjen så føler meg mer opplagt nåGod morgen
Skulle gjerne ha fått mer søvn... Der da?
Nei, skulle helst ha spart opp energi og sånt i stedet.. :/Å nei!det passer nok ikke nei..
God bedring!
Det får jeg på smsDet hsdde jeg gjort. Får jo masse info fra foreldregruppa på både fotbal og klassen
Egentlig ikke. Skal bare kikke. Kanskje man kommer over noen varp!Åh loppis er gøy. På jakt etter noe spesielt?
Ikke så mye å skryte av,men fikk noen ekstra på morgenen nå,så føler meg mer opplagtGod morgen
Ja de få timene jrg sov så.
Du da?
Så bra du fikk sove igjenSånn passe,men sovnet igjen så føler meg mer opplagt nånoe spesielle planer i dag da?
Hva strikker du nå da?Så bra du fikk sove igjenJeg prøvde, men var umulig så ga opp..
Ikke store planer foreløpig, får se når samboeren står oppSå strikking og skravling på lista frem til da
![]()
Åh kjekt å strikke til kidsaVi får se, håper på det
Bukse til lillemor i magen. Heldigvis bare rompe/mage delen igjen.. Trodde jeg aldri skulle komme så langt.. Har nesten ikke strikket siden jeg begynte på den i våres.....
Ah! Kos da, selv om det ble seint og dere ikke fikk så mye søvn.. Så bra
Ah! Digg! Her er det gråvær... Regna når jeg våkna..
Men du har jo gjort det alle andre dagerJa jeg skravla ikke i kveld
Sorry, det var virkelig ikke meningenMhm for nå har Ronja nesten tatt meg igjen
MhmÅh kjekt å strikke til kidsa![]()
Jeg ble nettop ferdig med en lue som skal være julegave og har nå begynt på matchende luer med hals til begge ungene.
Kan se ut til å skye over her og.
Fysj...god bedringVondt i halsen
På barneidrett går man i myke vanlige klær ja. Helt uproblematisk. Men vi har ett sett 'treningsklær' fra eldstemann. Han blir så sjukt svett av å holde på, så kjekt med eget sett som var behagelig mot kroppen (syntetisk).En ikke lat lørdag. Med minst en bil
Bokfest på biblioteket, bursdag på lekeland, et par nye støvler, trolig joggesko som tåler vann, skolisser, og evt et par innegymsko (joggesko som ikke brukes ute?) eller to. Fireåringer trenger ikke gymtøy, sant? Kan gå på barneidrett i tights og tynn genser? Vi får se
Mannen er på kiwi og handlet frokost
Bukse til lillemor i magenHva strikker du nå da?![]()