Skravletråd september

God morgen

Ja de få timene jrg sov så.

Du da?
Ikke så mye å skryte av,men fikk noen ekstra på morgenen nå,så føler meg mer opplagt :) har ikke stått opp enda da :p

Sånn passe,men sovnet igjen så føler meg mer opplagt nå :) noe spesielle planer i dag da?
Så bra du fikk sove igjen ;) Jeg prøvde, men var umulig så ga opp..
Ikke store planer foreløpig, får se når samboeren står opp ;) Så strikking og skravling på lista frem til da ;)

Så bra du fikk sove igjen ;) Jeg prøvde, men var umulig så ga opp..
Ikke store planer foreløpig, får se når samboeren står opp ;) Så strikking og skravling på lista frem til da ;)
Hva strikker du nå da? :)

Vi får se, håper på det ;)
Bukse til lillemor i magen. Heldigvis bare rompe/mage delen igjen.. Trodde jeg aldri skulle komme så langt.. Har nesten ikke strikket siden jeg begynte på den i våres.....
Ah! Kos da, selv om det ble seint og dere ikke fikk så mye søvn.. Så bra ;)
Ah! Digg! Her er det gråvær... Regna når jeg våkna..
Åh kjekt å strikke til kidsa:)
Jeg ble nettop ferdig med en lue som skal være julegave og har nå begynt på matchende luer med hals til begge ungene.

Kan se ut til å skye over her og.

En ikke lat lørdag. Med minst en bil

Bokfest på biblioteket, bursdag på lekeland, et par nye støvler, trolig joggesko som tåler vann, skolisser, og evt et par innegymsko (joggesko som ikke brukes ute?) eller to. Fireåringer trenger ikke gymtøy, sant? Kan gå på barneidrett i tights og tynn genser? Vi får se

Mannen er på kiwi og handlet frokost
På barneidrett går man i myke vanlige klær ja. Helt uproblematisk. Men vi har ett sett 'treningsklær' fra eldstemann. Han blir så sjukt svett av å holde på, så kjekt med eget sett som var behagelig mot kroppen (syntetisk).

Back
Topp