Lolo
Forumet er livet
13 september er overkommelig!NeiMen nå håper jeg det skjer før
Leste at det er fullmåne 13.sep. Kanskje det skjer noe da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13 september er overkommelig!NeiMen nå håper jeg det skjer før
Leste at det er fullmåne 13.sep. Kanskje det skjer noe da
![]()
Vi får se, håper på detHuff,kjedelig :/ Mulighet for hvile i løpet av dagen da?
Hva strikker du på?
Ja, men litt for lite. Ble for sent.
Vi er hos et vennepar på hytten deres. De sover visst lenge.
Bare vi som er oppe enda. Fikk nå på tven her![]()
Ellers er det sol og fint i dag. Er stort oppvarmet basseng utenfor her..så blir vel å plaske litt oppi der iallefall![]()
KoseligGod morgen
Så kosHer blir det avslapning på sofaen. Strikking og skravling
![]()
Mhm13 september er overkommelig!
Så deilig! Vi har også kjøpt sånn stol, så håper den funker![]()
Det får du gjøreKoselig. Kanskje jeg må finne frem strikketøyet jeg også etter babysvømmingen
. Hva holder du på å strikke?
Satser på at den vil det her ogsåFunka ihvertfall supert her!![]()
![]()
Helt genial! Jeg hadde aldri overlevd uten vippestol!!![]()
Så finDet får du gjøre
Strikker en bukse til lillemor i magen
Slang med et bilde fra i går![]()
Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa
Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Den tar vi! Må slå fredagens antall i helga vel?UTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Godt han har reisefritak fremoverMhmDet er en helg også. Så da er jo ikke samboeren på jobb
(han slepper flere reiser nå før fødsel siden at det starta opp med sterke tak for ei knapp uke sia
Så fornøyd med det)
TakkSå fin. Gubben skal også ut og skru bil:-D. Holder på med ett teppe som jeg begynte på for leeeeeeeeenge siden som aldri ble ferdig
![]()
Her er det døren og bremsene på gubben sin bil som må ha en liten overhalingTakkHehe, her var det eksosrør som måtte byttes. Og siden vi bare har en bil for tiden, så måtte jeg sitte der på jobben hans mens han skrudde
![]()
Begynte på buksa i våres. Har nesten ikke orka å strikke.. Så mesteparten har blitt strikka de siste dagene..
Ok. Han tok bremsene for 2 dager siaHer er det døren og bremsene på gubben sin bil som må ha en liten overhaling. Jeg begynte på teppet for 2 år siden:-D. Har ikke så mye igjen så får prøve å bli ferdig snart
![]()
MhmGodt han har reisefritak fremover![]()
Bare vanlig neseblod antar jeg. Hun synes det ble for mye blod på det første (det ser jo så mye ut. Men er jo ikke det) så hun gikk opp på do.Uffda
Skadet seg i søvne eller?
Hørtes jo ille ut når hun har blødd utover to bad...?
Håper halsen blir bedre snart :*
Vi kan prøveUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Går fort når jeg først setter igang med detOk. Han tok bremsene for 2 dager sia
Du får finne det frem og strikke litt hver dag, så blir du ferdig![]()
Pleier som regel detGår fort når jeg først setter igang med det. Så lenge mini ikke vil hjelpe til på sitt vis da
. Nå er alt som han ikke får lov til å røre veldig kjekt å prøve å ta:-D