Skravletråd september

Huff,kjedelig :/ Mulighet for hvile i løpet av dagen da:)?
Hva strikker du på:)?

Ja, men litt for lite. Ble for sent.
Vi er hos et vennepar på hytten deres. De sover visst lenge.
Bare vi som er oppe enda. Fikk nå på tven her:P

Ellers er det sol og fint i dag. Er stort oppvarmet basseng utenfor her..så blir vel å plaske litt oppi der iallefall:P
Vi får se, håper på det ;)
Bukse til lillemor i magen. Heldigvis bare rompe/mage delen igjen.. Trodde jeg aldri skulle komme så langt.. Har nesten ikke strikket siden jeg begynte på den i våres.....
Ah! Kos da, selv om det ble seint og dere ikke fikk så mye søvn.. Så bra ;)
Ah! Digg! Her er det gråvær... Regna når jeg våkna..

Koselig:-). Kanskje jeg må finne frem strikketøyet jeg også etter babysvømmingen :-). Hva holder du på å strikke?
Det får du gjøre ;)
Strikker en bukse til lillemor i magen ;)
795a1d84ad61a209a8894a38110d1d73
Slang med et bilde fra i går ;) Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa :p Fargen er ikke helt riktig på bilde..

Det får du gjøre ;)
Strikker en bukse til lillemor i magen ;)
795a1d84ad61a209a8894a38110d1d73
Slang med et bilde fra i går ;) Samboeren skrudde på bilen mens jeg satt inni å strikka på buksa :p Fargen er ikke helt riktig på bilde..
Så fin:-). Gubben skal også ut og skru bil:-D. Holder på med ett teppe som jeg begynte på for leeeeeeeeenge siden som aldri ble ferdig:-)

Mhm ;) Det er en helg også. Så da er jo ikke samboeren på jobb ;) (han slepper flere reiser nå før fødsel siden at det starta opp med sterke tak for ei knapp uke sia :p Så fornøyd med det)
Godt han har reisefritak fremover;)

Så fin:-). Gubben skal også ut og skru bil:-D. Holder på med ett teppe som jeg begynte på for leeeeeeeeenge siden som aldri ble ferdig:-)
Takk :) Hehe, her var det eksosrør som måtte byttes. Og siden vi bare har en bil for tiden, så måtte jeg sitte der på jobben hans mens han skrudde :p
Begynte på buksa i våres. Har nesten ikke orka å strikke.. Så mesteparten har blitt strikka de siste dagene..

Takk :) Hehe, her var det eksosrør som måtte byttes. Og siden vi bare har en bil for tiden, så måtte jeg sitte der på jobben hans mens han skrudde :p
Begynte på buksa i våres. Har nesten ikke orka å strikke.. Så mesteparten har blitt strikka de siste dagene..
Her er det døren og bremsene på gubben sin bil som må ha en liten overhaling:-). Jeg begynte på teppet for 2 år siden:-D. Har ikke så mye igjen så får prøve å bli ferdig snart:-P

Her er det døren og bremsene på gubben sin bil som må ha en liten overhaling:-). Jeg begynte på teppet for 2 år siden:-D. Har ikke så mye igjen så får prøve å bli ferdig snart:-P
Ok. Han tok bremsene for 2 dager sia ;)
Du får finne det frem og strikke litt hver dag, så blir du ferdig ;)

Uffda :(
Skadet seg i søvne eller?
Hørtes jo ille ut når hun har blødd utover to bad...?
Håper halsen blir bedre snart :*
Bare vanlig neseblod antar jeg. Hun synes det ble for mye blod på det første (det ser jo så mye ut. Men er jo ikke det) så hun gikk opp på do.

Håper halsen kommer seg ja. Maratondag i dag, så jeg trenger overskudd. Får begynne med å stå opp, mannen sier "ungene har åpenbart lett etter klær" noe som tyder på at lite av gulvet er synlig.....

Ok. Han tok bremsene for 2 dager sia ;)
Du får finne det frem og strikke litt hver dag, så blir du ferdig ;)
Går fort når jeg først setter igang med det :-). Så lenge mini ikke vil hjelpe til på sitt vis da:-P. Nå er alt som han ikke får lov til å røre veldig kjekt å prøve å ta:-D

Back
Topp