Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går dagen din i hvertfallmå få høre hvordan focaccian blir da?
Ja. Blir spennende å se hva dagen har å by på![]()
God morgen, ja.God morgen jenterhar dere sovet godt?
Jo takk. Håper bare jeg slipper unnaHehe, håper det ikke blir for ille![]()
UffdaGod morgen, ja.
Sovet ganske godt,
Avbrutt av lillesøster som hadde blødd neseblod utover to bad (det ble så mye blod på det første at hennes logikk tilsa å finne et rent å gå på do på) men ellers som vanlig. Våkner når jeg snur meg pga bekkenet. Og har vondt i halsen enda. Håpet det snart går over.
Jo takk. Håper bare jeg slipper unnalitt ego men
![]()
Har sovet greit. Har veldig mange rare drømmer... He he.God morgen jenterhar dere sovet godt?
Helt genial! Jeg hadde aldri overlevd uten vippestol!!Da var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()
Nei det er dårlig timing. Må slappe godt av og bli fort frisk.Passer virkelig ikke å bli forkjøla nå...
Åh nei, det er udigg! Omgangssyken tror du?Våknet nettopp av at snuppa spydde utover hele seg og meg. Blææææ!!
Huff, så mye sykdom å våkne til her i dag. Håper på snarlig bedring!Du vet det blir en bra dag når mannen forteller at ungen enten har spydd eller bæsja ned hele seg...
Hmm...
Omg.
Vippestol er gull verdt!Da var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()
PrøverNei det er dårlig timing. Må slappe godt av og bli fort frisk.
God morgenGod morgen damer!
Her er det lat lørdag på gang. Skal være alene med eldste, uten bil, så vi skal bare ta det med ro. Må (eller vil da..) bake pizzasnurrer. Og så tenker jeg det blir litt brødbakst. Kolonialskuffene trengs å ryddes, så det skal kanskje være dagens mål i tillegg til vanlig rydding? Tror det
Hva er deres planer?