Skravletråd september

God morgen jenter ;) har dere sovet godt?

God morgen jenter ;) har dere sovet godt?
God morgen, ja.

Sovet ganske godt,
Avbrutt av lillesøster som hadde blødd neseblod utover to bad (det ble så mye blod på det første at hennes logikk tilsa å finne et rent å gå på do på) men ellers som vanlig. Våkner når jeg snur meg pga bekkenet. Og har vondt i halsen enda. Håpet det snart går over.

God morgen, ja.

Sovet ganske godt,
Avbrutt av lillesøster som hadde blødd neseblod utover to bad (det ble så mye blod på det første at hennes logikk tilsa å finne et rent å gå på do på) men ellers som vanlig. Våkner når jeg snur meg pga bekkenet. Og har vondt i halsen enda. Håpet det snart går over.
Uffda :(
Skadet seg i søvne eller?
Hørtes jo ille ut når hun har blødd utover to bad...?
Håper halsen blir bedre snart :*

Du vet det blir en bra dag når mannen forteller at ungen enten har spydd eller bæsja ned hele seg...

Hmm...

Omg.
Huff, så mye sykdom å våkne til her i dag. Håper på snarlig bedring!

Da var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!! :p
Vippestol er gull verdt!
Vi har dusjkabinett, og varmekabler. Så mine har ligget splitt nakne på et håndkle foran dusjen mens jeg har dusja. De elska det!!

God morgen damer!

Her er det lat lørdag på gang. Skal være alene med eldste, uten bil, så vi skal bare ta det med ro. Må (eller vil da..) bake pizzasnurrer. Og så tenker jeg det blir litt brødbakst. Kolonialskuffene trengs å ryddes, så det skal kanskje være dagens mål i tillegg til vanlig rydding? Tror det;)

Hva er deres planer?

God morgen :-). Her er det frokost for øyeblikket før vi drar på babysvømming:-). Mini stortrives i vannet så blir gøy det:-).

God morgen damer!

Her er det lat lørdag på gang. Skal være alene med eldste, uten bil, så vi skal bare ta det med ro. Må (eller vil da..) bake pizzasnurrer. Og så tenker jeg det blir litt brødbakst. Kolonialskuffene trengs å ryddes, så det skal kanskje være dagens mål i tillegg til vanlig rydding? Tror det;)

Hva er deres planer?
God morgen:)
Vet ikke helt enda.. Våkna 6.45.. Så foreløpig har jeg bare slappet av.. Får se hva dagen bringer når samboeren står opp..
Får begynne med frokost og strikking tenker jeg ;)

Back
Topp