God morgenGod morgen til dere![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeiDet er jo ikke lenge til![]()
HeheHer og. Kanskje vi har blitt smittet på forumethe he
Fysj da! Ikke send det østoverHappy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg..![]()
Regner når jeg sto opp her idag men nå ser jeg litt antydning til sol og blå himmelHappy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg..![]()
Ikke mye foreløpigGod morgenSkjer
?
Vi kan vel prøve på detUTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??
Fikk bare sove 5t. Våkna av at samboeren snorka, snorka og atter snorka... Selv om jeg fikk han til å snu seg.. Så ble ikke så mye søvn.. Kunne godt ha tenkt meg mer søvn for å si at jeg har sovet godSovet godt?Planer for dagen
?
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen. Her er det frokost for øyeblikket før vi drar på babysvømming
. Mini stortrives i vannet så blir gøy det
.
God morgenGod morgen jenterhar dere sovet godt?
Åh loppis er gøy. På jakt etter noe spesieltIkke mye foreløpigTenkte å ta en tur på loppis klokken 10. Der da?
Æsj av meg... God bedring til mini!Våknet nettopp av at snuppa spydde utover hele seg og meg. Blææææ!!
Fikk bare sove 5t. Våkna av at samboeren snorka, snorka og atter snorka... Selv om jeg fikk han til å snu seg.. Så ble ikke så mye søvn.. Kunne godt ha tenkt meg mer søvn for å si at jeg har sovet god
Foreløpig bare å strikke.. Så får vi se hva dagen bringer når samboeren står opp. Har du sovet godt? Hva skal du i dag?
Så deilig! Vi har også kjøpt sånn stol, så håper den funkerDa var mini parkert i vippestolen, så nå er det min tur til å dusje! Elsker den stolen!!![]()