Skravletråd september

Happy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg.. :(

UTFORDRING: Dere skravlet forreste presis 70 23 innlegg i går. Helger pleier å være lave innleggsmessige, men dere snr kanskje på den trenden denne helgen??

Happy lørdag jenter. Her sprutregner det kjærringer og katter! Og jeg som skal være ute i hele dag, hjelper ikke akkurat på den langvarige forkjølelsen kjenner jeg.. :(
Fysj da! Ikke send det østover :( hva skal du i dag?

Jeg hadde tenkt meg på loppemarked, håper været holder seg eller de har vett på å flytte det innendørs hvis deg regner mye.

God bedring!

Sovet godt?:) Planer for dagen:)?
Fikk bare sove 5t. Våkna av at samboeren snorka, snorka og atter snorka... Selv om jeg fikk han til å snu seg.. Så ble ikke så mye søvn.. Kunne godt ha tenkt meg mer søvn for å si at jeg har sovet god :p
Foreløpig bare å strikke.. Så får vi se hva dagen bringer når samboeren står opp. Har du sovet godt? Hva skal du i dag?

Fikk bare sove 5t. Våkna av at samboeren snorka, snorka og atter snorka... Selv om jeg fikk han til å snu seg.. Så ble ikke så mye søvn.. Kunne godt ha tenkt meg mer søvn for å si at jeg har sovet god :p
Foreløpig bare å strikke.. Så får vi se hva dagen bringer når samboeren står opp. Har du sovet godt? Hva skal du i dag?

Huff,kjedelig :/ Mulighet for hvile i løpet av dagen da:)?
Hva strikker du på:)?

Ja, men litt for lite. Ble for sent.
Vi er hos et vennepar på hytten deres. De sover visst lenge.
Bare vi som er oppe enda. Fikk nå på tven her:P

Ellers er det sol og fint i dag. Er stort oppvarmet basseng utenfor her..så blir vel å plaske litt oppi der iallefall:P

Back
Topp