Skravletråd september

Nei, jeg synes ikke det. Mannen synes det er veldig godt
Synes smaken er mye annerledes.
Men var en gang brønnen ble tett husker jeg,og da var det jo bare jord som kom nesten..husker vi fikk sånn vanndispenser til drikkevann da :p

Trodde jeg skulle død når Morten Ramm sang :D å holdt på å tisse på meg når Thomas skulle amme ;D
Ja, det var sånn flau morsom episode i dag! Må le litt enda!

Ja, det var sånn flau morsom episode i dag! Må le litt enda!
Synes de er så gøyale! Kan se klippet der Thomas "føder" 10.000 ganger å flirer så jeg griner hver gang!! :D

Synes de er så gøyale! Kan se klippet der Thomas "føder" 10.000 ganger å flirer så jeg griner hver gang!! :D
Den fødinga holdt jeg på å le meg ihjel av. Hadde ligget pal med influensa hele uka. Var første gang jeg satt i senga på flere dager. Så på senkveld og det tok alle krefter . Jeg lo så jeg hiksta og grein. Sett det flere ganger siden og, like festlig hver gang!

Den fødinga holdt jeg på å le meg ihjel av. Hadde ligget pal med influensa hele uka. Var første gang jeg satt i senga på flere dager. Så på senkveld og det tok alle krefter . Jeg lo så jeg hiksta og grein. Sett det flere ganger siden og, like festlig hver gang!
Samboeren lå å såv på sofaen da det ble vist på tv..grein så hele ansiktet vrengte seg og tårene trillet. Viste han klippet da vi våknet morgenen etter,lo lik godt da også.. han å! ;) noe av det beste jeg har sett...!

He he:) utrolig vittig

Lille N får ikke sove pga tett nese igjen :(

Back
Topp