Det klarer til og med jegImorgen skal jeg lage focaccia for første gang... Wish me luck![]()
Lykke til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer til og med jegImorgen skal jeg lage focaccia for første gang... Wish me luck![]()
Yngste min tok første uka. Mens eldste venta til han var nesten 10 mnd!Så lenge til... Min er 5 uker, og vil ikke ha tutt enda![]()
Det er namnamregner med det går bra jeg
![]()
AhSkal tette igjen halve døråpningen inn til kjøkkenet så vi får en luke der bare
Veldig koselig med en pratsom baby på 6 uker♡
Da går det vel fintHaha, nei
Jaja, nå har det vært to gravide i året da, så de fra ifjor er tilbake igjen nå![]()
Det klarer du fint! Så godt og så enkeltImorgen skal jeg lage focaccia for første gang... Wish me luck![]()
Hva skal dere spise?Hørtes bra ut. Endelig er vi hjemme. Nå blir det enkel middag...
Da klarer dere sikkert 4 år tilJada, har klart oss i 4 år![]()
Yngste min tok første uka. Mens eldste venta til han var nesten 10 mnd!
Hvor blir det av den fødinga di da?Hørtes bra ut. Endelig er vi hjemme. Nå blir det enkel middag...
Da klarer dere sikkert 4 år til![]()
Lenge ja, men verdt tiden når vi så hvor nytte han fikk av den. ENDELIG kunne vi sov mer enn 1 t sammenhengende på nattDet var lenge å vente det![]()
Da er det forståelig at det er litt sykehus i starten. Lå 9 dager ekstra med vår til tross for at han er født til termin. Uvant med morsrollen men du kommer inn i det
![]()
Det er dethehe
![]()
Tenkte å ha med jenta å se den i morgen selvSkal se den på onsdag på babykino![]()
Plutselig så tar han tutt før du vet ordet av detJa, det der med tommelen vil ikke jeg heller ha noe av!uff!
Vi får bare fortsette å prøve![]()
Skal ikke være nå vanskeligFår håpe det! Folk skal jo liksom spise den og*gisp*
Gjærbakst er ikke min beste venn... Utenom boller, de fikser jeg![]()