Skravletråd september

Så frustrerende. Noen mener fødsel starter en uke etter man først tror det kanskje er noe. Så kanskje til uka da?
Kanskje. Enten i helga eller etter mandag.. Samboeren er opptatt på mandag, så kan ikke føde da (det er en uke sia på mandag). Men tar sikkert litt tid..

Han hadde lavt blodsukker som nyfødt (1.2). Han brukte noen dager på å komme opp på ett nivå hvor legene sa seg fornøyd og at det lå stabilt der (3 eller høyere på minst 3 målinger). Tøft som førstegangs mor som hadde gledet seg til å ha mini på barselhotellet med seg og ta han med ned i restaurant delen og vise han fram til familie.
Uff, kan ikke ha vært en bra opplevelse :S her ble jeg mor helt plutselig da jeg fikk morkakeløsning. Tre timer fra smertene begynte til jeg plutselig var blitt mor, og fikk se henne to timer etter det igjen. Keisersnitt med de plagene som gjorde meg sengeliggende og besøket bare rødde på :/ hadde ikke krefter eller hode nok til å si nei. Typisk at det var akkurat den helgen absolutt hele slekta var i byen, og da valgte hun å komme :p tilsynelatende helt frisk, og det er hun jo. Men sugesvak og høy verdi på gulsott gjorde at hun bare sov og ikke klarte å ta til seg næring. Gikk ned alt for masse :/

Uff, kan ikke ha vært en bra opplevelse :S her ble jeg mor helt plutselig da jeg fikk morkakeløsning. Tre timer fra smertene begynte til jeg plutselig var blitt mor, og fikk se henne to timer etter det igjen. Keisersnitt med de plagene som gjorde meg sengeliggende og besøket bare rødde på :/ hadde ikke krefter eller hode nok til å si nei. Typisk at det var akkurat den helgen absolutt hele slekta var i byen, og da valgte hun å komme :p tilsynelatende helt frisk, og det er hun jo. Men sugesvak og høy verdi på gulsott gjorde at hun bare sov og ikke klarte å ta til seg næring. Gikk ned alt for masse :/
Uff ikke kjekt og ja typisk at når slekta er i byen så skjer sånne ting. Men bra hun ihvertfall er frisk med tanke på for tidlig født:-). Dumt med gulsott men det går heldigvis over:-).

Først lagde jeg dåps kake til en vennine, så handla jeg ull fra haust & Claire på salg, så var jeg på kino med mannen :D

Nei jeg er våken.
Fant snuppa mi fornøyd på magen i vugga så hu sov visst ikke
Hvor har du handlet på salg?

Uff ikke kjekt og ja typisk at når slekta er i byen så skjer sånne ting. Men bra hun ihvertfall er frisk med tanke på for tidlig født:-). Dumt med gulsott men det går heldigvis over:-).

Fint at de fikk se henne bare tre timer gammel, men ble stress for min del :p men vi overlevde det godt da :p
Ja, takk og pris for det. To uker inn og ut av sykehus grunnet at hub slet med å få i seg næring var forferdelig, men gikk heldigvis bra. Nå spiser hun godt og er nok rundet fem kilo for en uke siden :).

Først lagde jeg dåps kake til en vennine, så handla jeg ull fra haust & Claire på salg, så var jeg på kino med mannen :D

Nei jeg er våken.
Fant snuppa mi fornøyd på magen i vugga så hu sov visst ikke
Hva så dere på kino? :)

Back
Topp