jenta86
Gift med forumet
Tror det hadde blitt for mye til megHaha! All respekt til de![]()
Var sammen med en for lenge siden,og de var 9(!) søsken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det hadde blitt for mye til megHaha! All respekt til de![]()
God morgen og god bedring, SaraSovna fra alt i går kveld jeg.
Nå er det morgen, når jeg bare orker stå opp. Den første repsils'en er borte nå.
Sår hals i dag også, ja
Burde hatt et nytt uansett,da 3 av strengene har gått avVi kjøpte et sånt teit ett, burde hatt nytt
Tusen takk for detKjipt med slitsomme netter
Her er det jobb idag
Lykke til hos legen!
Håper du får en super dagTror jeg skal stå opp jeg
Effektiv morgenFått vært ut søpla, hengt opp klær og ryddet litt på kjøkken
Sant detJa kommer nok til å savne det når han blir eldre og mor bare er i veien og han ikke har tid til mye kos lenger![]()
Fortsatt trøtt?Tror jeg skal legge meg og sove igjen etter kengubarnet har dratt på skolen.
Huff jaJa kommer nok til å savne det når han blir eldre og mor bare er i veien og han ikke har tid til mye kos lenger![]()
God morgenGod morgen! Planer for dagen?![]()
Her blir det ikke jobb! Syk...God morgen
Her er det jobb idag!
Du da?![]()
Da høres det ut som dere trenger nytt jaBurde hatt et nytt uansett,da 3 av strengene har gått av![]()
Uff da. God bedring til degHer blir det ikke jobb! Syk...er litt lei for å si det sånn... Gikk og la meg etter at jeg kom hjem i går. Og har ligget i senga siden
![]()
Ja jeg våknet jo før kl 4Fortsatt trøtt?![]()
Ikke braHer blir det ikke jobb! Syk...er litt lei for å si det sånn... Gikk og la meg etter at jeg kom hjem i går. Og har ligget i senga siden
![]()
Må ha det også avogtilEffektiv morgen![]()
Syns bare de første 8 månedene har gått altfor fort. Skranglet nesten litt i eggstokkene da jeg var på barselbesøk til en venninne som fikk en gutt i starten av augustHuff jade blir altfor fort store!
Jeg hadde ikke taklet det i det hele tatt!Tror det hadde blitt for mye til meg
Var sammen med en for lenge siden,og de var 9(!) søsken...
Fysj daHer blir det ikke jobb! Syk...er litt lei for å si det sånn... Gikk og la meg etter at jeg kom hjem i går. Og har ligget i senga siden
![]()