Skravletråd september

Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.
Skal levere på skolen, helst opp på hovedveien før 7.30 ferga (det kan jeg glemme i dag, ligger enda, og merkelig nok ungene har ikke våknet de kommer somregel 6.15 ca) og til bhg, videre 20 min (mer om bak ei fergekø) til jobb hvor jeg håper å være før åtte
Høres litt stress ut...

Har noen hvertfall ;) hva skal du i dag?
Jobb, finne på noe gøy med jngene håper jeg, kanskje trene (om formen er helt tipptopp igjen).
Minste har med venninne hjem i dag, så skulle gjerne gjort noe stas. Får se hva vi rekker.

God morgen

Jeg skal opp og tømme papp på fyllinga, vaske klær, hente kengubarnet , på turné g om ikke mannen tar det og trene
Hva er turné g? Og hva skal du trene i dag?

Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju
Fikk du gjort alt dette før 7?
Jeg sovnet igjen jeg...å angrer på det nå,skulle ha stått opp med engang..

Lykke til hos legen. Du høres unektelig høygravid ut:D

Jeg skal jobbe, og forhåpentligvis trene.
Takk for det :) føler det er noe på gang og kroppen begynner å forberede seg :p

Hva skal du trene idag da?

Jobb, finne på noe gøy med jngene håper jeg, kanskje trene (om formen er helt tipptopp igjen).
Minste har med venninne hjem i dag, så skulle gjerne gjort noe stas. Får se hva vi rekker.
Det er vel bare stas å ha med noen hjem? Ikke alltid man må finne på så mye:)

Ser den, her starter skolen kl 8 så han leveres da.
Skolen starter 8.30, men inkl levering av lillesøster er vi over en halv time fra jobb da, så han leveres for å spise frokost på sfo

Back
Topp