Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry, hadde ikke sett det jeg.Ja de står noen innlegg lenger opp![]()
Høres litt stress ut...Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.
Skal levere på skolen, helst opp på hovedveien før 7.30 ferga (det kan jeg glemme i dag, ligger enda, og merkelig nok ungene har ikke våknet de kommer somregel 6.15 ca) og til bhg, videre 20 min (mer om bak ei fergekø) til jobb hvor jeg håper å være før åtte
Det går helt greit. Bare jeg som ikke gadd å skrive en gang tilSorry, hadde ikke sett det jeg.
Hehe, ser den daDet går helt greit. Bare jeg som ikke gadd å skrive en gang til
Har noen hvertfallHehe, ser den da
Mye planer på deg idag da, så lykke til![]()
Jobb, finne på noe gøy med jngene håper jeg, kanskje trene (om formen er helt tipptopp igjen).Har noen hvertfallhva skal du i dag?
Hva er turné g? Og hva skal du trene i dag?God morgen
Jeg skal opp og tømme papp på fyllinga, vaske klær, hente kengubarnet , på turné g om ikke mannen tar det og trene
Fikk du gjort alt dette før 7?Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju
Takk for detLykke til hos legen. Du høres unektelig høygravid ut
Jeg skal jobbe, og forhåpentligvis trene.
Det er vel bare stas å ha med noen hjem? Ikke alltid man må finne på så myeJobb, finne på noe gøy med jngene håper jeg, kanskje trene (om formen er helt tipptopp igjen).
Minste har med venninne hjem i dag, så skulle gjerne gjort noe stas. Får se hva vi rekker.
Ikke så lenge etter daEtterhvert
Slukka omtrent 23:30![]()
Og det er kjeedelig!Der har jeg en vei å gå også. Men da MÅ man planlegge mange middager fremover...
Skolen starter 8.30, men inkl levering av lillesøster er vi over en halv time fra jobb da, så han leveres for å spise frokost på sfoSer den, her starter skolen kl 8 så han leveres da.
Vært effektivFått vært ut søpla, hengt opp klær og ryddet litt på kjøkken
Koselig allikevelJa elsker å ha han der selv om han blir liggende klistret til puppen og sparker så det holder for tiden![]()
Det er turningHva er turné g? Og hva skal du trene i dag?
Det skal jeg også når jeg kommer hjem i fra legenTror jeg skal legge meg og sove igjen etter kengubarnet har dratt på skolen.
Godt å være det også innimellomVært effektiv![]()