Skravletråd september

det er helt grusomt :( jeg kan ikke tenke på det for da gråter jeg... hva har du lyst til å studere? :)
Samme her. Tårene triller:(
har lyst til å ta anatomi, men har prøvd tre skoler og ingen er åpen for privatister. Vurderer nå psykologi eller fysikk. Eller rett og slett ingenting

Samme her. Tårene triller:(
har lyst til å ta anatomi, men har prøvd tre skoler og ingen er åpen for privatister. Vurderer nå psykologi eller fysikk. Eller rett og slett ingenting
håper du finner ut av det :) har hefftig disuksjon med ei venninne om sånn app i barnehagen og denne dumme kjernejournalen som har kommet :p huff...

har dere hatt en fin dag jenter?

I dag har dagen gått kjempe fort og mini har oppført seg som en engel så har fått gjort unna så mange ting jeg har utsatt og utsatt. Han sov fra 12 i gårkveld til 20 i kveld med bare pauser for å spise og kanskje 20mins våken her og der hvor han var fornøyd. Gikk derfor å la meg på kvelden for å stålsette meg for en våkennatt, mens pappaen fikk litt kosetid. Mini sovnet pinameg i 12 tiden igjen! Så nå sitter nå mor her da, og får ikke sove :S

har dere hatt en fin dag jenter?

I dag har dagen gått kjempe fort og mini har oppført seg som en engel så har fått gjort unna så mange ting jeg har utsatt og utsatt. Han sov fra 12 i gårkveld til 20 i kveld med bare pauser for å spise og kanskje 20mins våken her og der hvor han var fornøyd. Gikk derfor å la meg på kvelden for å stålsette meg for en våkennatt, mens pappaen fikk litt kosetid. Mini sovnet pinameg i 12 tiden igjen! Så nå sitter nå mor her da, og får ikke sove :S
ja den har jo vært grei den :) deilig da :D men kjipt at du er våken og ikke får sove :o

huff så kjedelig, det må være veldig irriterende ja! ingenting som hjelper?
jepp det er det. nei det tilhører ME så er ikke noe å gjøre noe med, for det er adrenalinet i kroppen som pumper og pumper...

Noen som er våkne på denne tiden? :)

Oh yes! Syv uker til termin med min første og skjønner hvorfor alle jeg kjenner som har vært gravide har vært så utålmodige mot slutten...
Ja, det blir tungt mot slutten. Spennede tid i vente da :)

Gooood morgen alle sammen :)
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t :)

Planer i dag dere da?

Back
Topp