Skravletråd september

Sovna fra alt i går kveld jeg.

Nå er det morgen, når jeg bare orker stå opp. Den første repsils'en er borte nå.
Sår hals i dag også, ja

Nå er det morgen, når jeg bare orker stå opp. Den første repsils'en er borte nå.
Sår hals i dag også, ja
Orker ikke å stå opp enda jeg heller :p
Må ikke før kl.7 ;)
Håper halsen blir bedre utover dagen :)

så bra :) jeg har startet teamer nå som jeg vet kommer til å bli stor diskusjon om, men jeg følte det var sin plass å prate om dette. hva gjør du? :)
De to jeg fant et jeg vist uenig med deg i, særdeles om at unger må få bruke nettbrett, det er jeg så grunnleggende uenig at om jeg ikke var trøtt skulle innlegget mitt blitt lenger.

Om du har en om "dum kjernejournal" må jeg finne den også, utfra tema høres vi sannelig ikke mye enige ut der heller gitt....

Gooood morgen alle sammen :)
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t :)

Planer i dag dere da?
God morgen

Jeg skal opp og tømme papp på fyllinga, vaske klær, hente kengubarnet , på turné g om ikke mannen tar det og trene

Orker ikke å stå opp enda jeg heller :p
Må ikke før kl.7 ;)
Håper halsen blir bedre utover dagen :)
Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju

Gooood morgen alle sammen :)
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t :)

Planer i dag dere da?
Lykke til hos legen. Du høres unektelig høygravid ut:D

Jeg skal jobbe, og forhåpentligvis trene.

Sår hals i dag også, ja
Usj, så kjedelig med sår hals. God bedring!
Jobb i dag også?

Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju
Og jeg bør være på jobb kl sju idag...

Tidlig oppe dere. Vi vekker vår 7.10
Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.
Skal levere på skolen, helst opp på hovedveien før 7.30 ferga (det kan jeg glemme i dag, ligger enda, og merkelig nok ungene har ikke våknet de kommer somregel 6.15 ca) og til bhg, videre 20 min (mer om bak ei fergekø) til jobb hvor jeg håper å være før åtte

Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.
Skal levere på skolen, helst opp på hovedveien før 7.30 ferga (det kan jeg glemme i dag, ligger enda, og merkelig nok ungene har ikke våknet de kommer somregel 6.15 ca) og til bhg, videre 20 min (mer om bak ei fergekø) til jobb hvor jeg håper å være før åtte
Ser den, her starter skolen kl 8 så han leveres da.

Back
Topp