jenta86
Gift med forumet
NeeiJadda. Ikke verst
Betyr det at jeg må legge meg også?![]()
Gjorde du det kanskje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NeeiJadda. Ikke verst
Betyr det at jeg må legge meg også?![]()
Orker ikke å stå opp enda jeg hellerSovna fra alt i går kveld jeg.
Nå er det morgen, når jeg bare orker stå opp. Den første repsils'en er borte nå.
Sår hals i dag også, ja
De to jeg fant et jeg vist uenig med deg i, særdeles om at unger må få bruke nettbrett, det er jeg så grunnleggende uenig at om jeg ikke var trøtt skulle innlegget mitt blitt lenger.så brajeg har startet teamer nå som jeg vet kommer til å bli stor diskusjon om, men jeg følte det var sin plass å prate om dette. hva gjør du?
![]()
Uff da, god bedring til degSovna fra alt i går kveld jeg.
Nå er det morgen, når jeg bare orker stå opp. Den første repsils'en er borte nå.
Sår hals i dag også, ja
God morgenGooood morgen alle sammen
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t
Planer i dag dere da?
Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sjuOrker ikke å stå opp enda jeg heller![]()
Må ikke før kl.7
Håper halsen blir bedre utover dagen![]()
Takk. Håper bare det ikke blir verre jegUff da, god bedring til deg
Får krysse fingrene for at det ikke blir detTakk. Håper bare det ikke blir verre jeg
Lykke til hos legen. Du høres unektelig høygravid utGooood morgen alle sammen
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t
Planer i dag dere da?
Tidlig oppe dere. Vi vekker vår 7.10Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju
Usj, så kjedelig med sår hals. God bedring!Sovna fra alt i går kveld jeg.
Sår hals i dag også, ja
Og jeg bør være på jobb kl sju idag...Bør ha vasket og kledd på meg og ungene og smurt matpakker og tvunget i meg litt mat og helst begynt å rope ungene inn på badet for tannpuss jeg klokka sju
Lykke tilTror jeg skal stå opp jeg
Ja de står noen innlegg lenger oppLykke tilplaner for dagen?
Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.Tidlig oppe dere. Vi vekker vår 7.10
Jepp, så nå må jeg legge fra meg mobilen og stå opp.Usj, så kjedelig med sår hals. God bedring!
Jobb i dag også?
Ser den, her starter skolen kl 8 så han leveres da.Vi bør tidlig opp ja, helst ut døra 7.15 og ungene takler dårlig stress så vi tar det med ro.
Skal levere på skolen, helst opp på hovedveien før 7.30 ferga (det kan jeg glemme i dag, ligger enda, og merkelig nok ungene har ikke våknet de kommer somregel 6.15 ca) og til bhg, videre 20 min (mer om bak ei fergekø) til jobb hvor jeg håper å være før åtte