Huff stakkars litenSnuppa vil ikke bli frisk![]()
Stakkars, hun har hostet til hun har kastet opp så mye at hun har sprengte blodkar I hele fjeset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff stakkars litenSnuppa vil ikke bli frisk![]()
Stakkars, hun har hostet til hun har kastet opp så mye at hun har sprengte blodkar I hele fjeset![]()
Huff da, så forferdelig slitsomt. Vært syk lenge? På tide å sjekke hos lege kanskje?Snuppa vil ikke bli frisk![]()
TakkHuff stakkars litenmasse god bedring
![]()
Ikke jeg. Enda. Men snart tror jegSover alle nå?
Huff da, så forferdelig slitsomt. Vært syk lenge? På tide å sjekke hos lege kanskje?
Huff, ikke greit altså! Og de vet jo gjerne best selv i den alderen ja... Kan du gi henne slimløsende hostesaft da?Neida, siden tirsdags kveld/onsdags morgen.
Hun er bare fryktelig forkjøla. Astmaen gjør det hele mye verre. Føler ikke helt behovet for lege enda, så lenge hun puster greitdet er værst på natten, da hun legger seg flatt kommer alt slimet hun ikke klarer å håndtere selv. Prøver å bygge henne opp, men som 3 åringer flest vet hun best selv, og det er jo ikke å ligge på puten. .
Har gitt henne, og det hjelper litt, men ikke nok liksom. Heldigvis har hun sovnet nå da, etter å ha prøvd å sove i nesten 4 timer kapitulerte hun til slutt. Stakkar litaHuff, ikke greit altså! Og de vet jo gjerne best selv i den alderen ja... Kan du gi henne slimløsende hostesaft da?
Stakar lilleHar gitt henne, og det hjelper litt, men ikke nok liksom. Heldigvis har hun sovnet nå da, etter å ha prøvd å sove i nesten 4 timer kapitulerte hun til slutt. Stakkar lita
TakkStakar lillegod bedring! Og lykke til med natta.
neiSover alle nå?
Kjempe søttneidrev å lette etter pysj med fot i str 92/98 og jeg fant med elefanter
har helt forelesket meg i luftballong og elefanter jeg
de er jo så søtt
![]()
Stakkars liten!lille N sovnet igjen nå etter å ha våknet rundt 7 tiden for å spise. hun er ikke helt i form stakkars liten![]()
Jeg er herble stille her innesover alle?
jaStakkars liten!
så braJeg er her![]()
Jeg ligger og vurderer hva jeg skal studere til høsten og om jeg skal studere. Prøver å la være å tenke på flyktningekrisen. For en grusom verden vi lever i!så brajeg har startet teamer nå som jeg vet kommer til å bli stor diskusjon om, men jeg følte det var sin plass å prate om dette. hva gjør du?
![]()
det er helt grusomtJeg ligger og vurderer hva jeg skal studere til høsten og om jeg skal studere. Prøver å la være å tenke på flyktningekrisen. For en grusom verden vi lever i!