Skravletråd september

Akkurat lagt meg jeg nå :O

Jeg har havna på sofaen, bør spise kveldsmat og legge meg sånn innen en time, og kom akkurat på at siden jeg har lvoet bort noe basilikum må jeg dele opp planten min. Potte det over så jeg kan gi bort, lovet til mamma, og dit skal jeg i morgen, nemlig.

Nei, nå kjenner jeg uroen kommer sigende på i beina igjen.. Bare å gå og legge seg før det blir så ille at jeg ikke greier sove! Blir alltid verre og verre utover kvelden...
Urolige ben?

Flink du er:D
Må legge en plan for ukeshandel jeg også...MÅ!!:(
Er ganske slitsomt akkurat når man gjør det, men veldig deilig resten av uken å slitte å tenke på hva man skal ha til middag og å stresse inn i butikken i siste liten før maten skal stå på bordet

Det skaø jeg love deg! Den var ikke så høy da, siden den lå under en sammen bretta dyne. Men høy nok til at den har hørtes i hele andre etg (der vi har soverom)
Sånt er frustrerende...hadde klikket om jeg ikke hadde funnet ut hvor lyden hadde kommet i fra :p bra dere fant synderen ;)

Ikke akkurat så mye å skryte av første omgangen ihvertfall :p

Ja gjorde heldigvis det:-). Han holdt på ett kvarters tid og kjørte etter en halvtime :-). Så nå sover han søtt i sengen vår:-P. Har ikke hatt hjerte til å legge han over i sprinkelsengen ennå:-D
Så bra det gikk smertefritt:)
Koselig med en liten tass i sengen❤️

Da har vi akkurat greid å lokalisere en pipelyd som har drevet oss til vanvidd siden i går. Sånn lyd som npr en røykvarsler er tom for batteri. Har bytta batteri i alle røykvarslere, og fortsatt piping. Viste deg nå at det lå en gammel røykvarsler inni et skap, under noen ekstradyner. Så da slipper vi å legge Oss til den lyden i dag:D
Haha:P bra dere fant den!

Back
Topp