Skravletråd september

Da har vi akkurat greid å lokalisere en pipelyd som har drevet oss til vanvidd siden i går. Sånn lyd som npr en røykvarsler er tom for batteri. Har bytta batteri i alle røykvarslere, og fortsatt piping. Viste deg nå at det lå en gammel røykvarsler inni et skap, under noen ekstradyner. Så da slipper vi å legge Oss til den lyden i dag:D
Haha, sånn er SÅ frustrerende!! Godt dere fant ut av det da;)

Hehe, nettopp ferdig å hekle babyteppet jeg:) Og vet hvordan det er å skravle innimellom rundene liksom:p går ikke så fort da nei

Hverken det ene eller det andre går fort da. Men jeg fikk da strikket noen pinner nårjeg satt nede og ventet på at ungene skulle falle til ro. Deretter har jeg tatt meg en dusj.

Jepp, det gjør det! Har du noen gode tips til hva som er godt å ha rømme på? Jeg liker å ha rømme eller rømme dressing til retter a la tikka masala og sånn :)
Jeg har rømme på taco, pizza, pita, lasagne, salat, mousakka, ostesmørbrød, grillmat:D

Har kranglet og lagt barn:p

Kranglet med barna eller? Jeg diskuterte litt med mine, og ropte tilslutt nei ganske høyt, jeg er enda usikker på om det var for å få lillesøster til å slutte å slikke på rørene under vasken eller storebror til å slutte å mase om vann akkurat da (han fikk jo etterpå, men ikke mens jeg kavet med søstra)

Da er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkamp :) og nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg ;)
Dere driver med nå da?
Her ligger jeg rett ut i sofa:P
Sliten etter å ha vært alene med 7 barn:eek:

Nei, nå kjenner jeg uroen kommer sigende på i beina igjen.. Bare å gå og legge seg før det blir så ille at jeg ikke greier sove! Blir alltid verre og verre utover kvelden...

Deilig å gjøre begge deler da:)
I mål kommer du uansett med begge deler;)

Mulig det, vi får se. Strikkingen kommer jeg definitivt i mål med, lenge før januar med dette teppet, men hvor langt jeg kommer på skravling i september vet jeg ikke enda

Da har vi akkurat greid å lokalisere en pipelyd som har drevet oss til vanvidd siden i går. Sånn lyd som npr en røykvarsler er tom for batteri. Har bytta batteri i alle røykvarslere, og fortsatt piping. Viste deg nå at det lå en gammel røykvarsler inni et skap, under noen ekstradyner. Så da slipper vi å legge Oss til den lyden i dag:D
Gud,det måtte ha vært irriterende? :p

Back
Topp