Får frysninger av å lese. .ja han var redd å jeg var redd. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Takk og lov for to damer som stusset litt på ar han gikk alene og gråt og tok han med seg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får frysninger av å lese. .ja han var redd å jeg var redd. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Takk og lov for to damer som stusset litt på ar han gikk alene og gråt og tok han med seg
Begynner nesten å gråte bare å tenke på detFår frysninger av å lese. .
Hun er straks 10Så gøy da! Hvor gammel var jenta di?
Ligger rett ut på sofaen, fotball på TVen er og![]()
Takk for detKos deg![]()
Det er jo lov å håpeHun er straks 10ble seier på de,så håper på seier til Norge også
![]()
Åååja han var redd å jeg var redd. Aldri vært så redd i hele mitt liv. Takk og lov for to damer som stusset litt på ar han gikk alene og gråt og tok han med seg
HuffUsj kjedelig. Sitter og hutrer og fryser selv. Orker ikke bli syk nå!!
Den handling :O hva har du handla?Phu..
Da var jeg ferdig med å handle.
Nå er det bare å kjøre hjem, pakke ut varene, rydde ferdig stue og kjøkken før jeg skal legge meg.
Må legge meg tidlig. Bare jobbe litt til først.HuffLegg deg tidlig da, kanskje det hjelper på..?
Ja det synes jeg også. Snille damene. Han hadde gått fra ene enden av gågata til den andre å de var de eneste som reagerte.ÅååSå bra at det var NOEN som reaerte da!
Her heies det og!Heia Norge!!
Har du hjemmekontor?Må legge meg tidlig. Bare jobbe litt til først.
Skjønner jeg godtBegynner nesten å gråte bare å tenke på det
Å Herregud altså... <\3Ja det synes jeg også. Snille damene. Han hadde gått fra ene enden av gågata til den andre å de var de eneste som reagerte.
Jeg var livredd for at han hadde gått ned til vannet eller ut på veien..
Heia, heiaHeia Norge!!
Slapp han ike av syne ett sekund på lekeland samme dagÅ Herregud altså... <\3
Uff, blir du syk?Kvalm!![]()
Man må jo detDet er jo lov å håpe![]()
Håper vi klarer å overraske degGleder meg til å se tallene i morgen![]()