Det var helt jævlig rett og slett. Å så mange voksne som bare gikk rett forbi en 3 åring.Åh! Skrekk og gru!! Jeg har heldigvis aldri vært i en sånn situasjon *bank i bordet*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var helt jævlig rett og slett. Å så mange voksne som bare gikk rett forbi en 3 åring.Åh! Skrekk og gru!! Jeg har heldigvis aldri vært i en sånn situasjon *bank i bordet*
Hva rydder du?skal fortsette med ryddingen, blir jo aldri ferdig..
Hvordan funker ebay i forhold til toll og frakt? Har aldri bestilt fra utlandet. .Mens jeg bestiller det meste på nett
Hm Makan altsåJa, noen mener visst detmen nå syns jeg du er rar som ikke liker det da!
Da håper jeg denne saken er lagt dødJafamilien min er jo helt oppgitt av at man kan sende bekymring helt anonymt og denne personen vil bare være slem
de er ute snart håper vi og ikke avtalt noe nytt møte
Ja men da anonymt til oss og ikke bv mener jegDet er jo litt både og. Fint at man kan varsle anonymt for da er det flere som varsler. Men utrolig at folk er så stygge at de varsler for å være slem
Ikke bra!Det var helt jævlig rett og slett. Å så mange voksne som bare gikk rett forbi en 3 åring.
Hold deg til under 350 inkl frakt så er der ikke noe ekstraHvordan funker ebay i forhold til toll og frakt? Har aldri bestilt fra utlandet. .
Blir nok det i oktoberDa håper jeg denne saken er lagt død
Klem til deg!
Ja det hadde jo vært mye enklereHehe, ja men det er sikkert kjekt det da. Jeg har altså brukt flere timer på å gjøre meg ferdig med bursdagshandling, og har gått så mye så jeg bare ligger rett ut nå. Ikke fant jeg alt jeg skulle ha heller. Kunne spart meg for det, og heller bestilt alt på nett liksom![]()
Hele huset. Vi har ikke bod og da blir det til at ting bare blir flyttet rundt eller at det bare står i veienHva rydder du?
Det er vel umulig for de flesteDet tror jeg er helt umulig for meg![]()
Nja ikke så veldig i grunnJeg å. Pleier du å kle deg ut?
Hehe, ja! Da skjønner du akkurat hva jeg menerDet er digg det! Mest rømme,og litt laks![]()
Det var da overraskendeAbsolutt ikke![]()
:O:O:O kan spise det på nesten alt jeg!
Prøv å blande en boks rømme,mais,revet ost og grillkrydder en gangRømme er elsk!![]()
Ja helt forferdelig altsåDen følelsen er grusom!
Et det nye eller brukte ting som selges på ebay? Jeg er helt nube..Hold deg til under 350 inkl frakt så er der ikke noe ekstra
Litt krise om det er glemt jaIngen taco uten![]()
Aha, da skjønner jeg. Man kan jo høre mye rartEn samtale på McDonalds![]()