Hva jobber du som?Ja, når det trengs![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva jobber du som?Ja, når det trengs![]()
Det kan man slike steder!Aha, da skjønner jeg. Man kan jo høre mye rart![]()
![]()
Haha, sånn er SÅ frustrerende!! Godt dere fant ut av det daDa har vi akkurat greid å lokalisere en pipelyd som har drevet oss til vanvidd siden i går. Sånn lyd som npr en røykvarsler er tom for batteri. Har bytta batteri i alle røykvarslere, og fortsatt piping. Viste deg nå at det lå en gammel røykvarsler inni et skap, under noen ekstradyner. Så da slipper vi å legge Oss til den lyden i dag![]()
Hehe, ja sant! Går barna halloween da?Nei, aldri feiret detog masse mas på døra hele kvelden
![]()
Ingeniør, med kontorjobbHva jobber du som?
Hehe, nettopp ferdig å hekle babyteppet jegOg vet hvordan det er å skravle innimellom rundene liksom
går ikke så fort da nei
Det håper jeg virkelig ikke. Men vært litt urven de siste dagene.Uff, blir du syk?![]()
Jeg har rømme på taco, pizza, pita, lasagne, salat, mousakka, ostesmørbrød, grillmatJepp, det gjør det! Har du noen gode tips til hva som er godt å ha rømme på? Jeg liker å ha rømme eller rømme dressing til retter a la tikka masala og sånn![]()
Haha, ja det var en lettelse!Haha, sånn er SÅ frustrerende!! Godt dere fant ut av det da![]()
Har kranglet og lagt barn![]()
Her ligger jeg rett ut i sofaDa er sofaen inntatt etter å ha vært å sett på jenta har spilt fotballkampog nå blir det straks fotballkamp på tv'n også...skal få gubben til å massere bena mens vi ser kamp tenkte jeg
Dere driver med nå da?
Deilig å gjøre begge deler da
I mål kommer du uansett med begge deler![]()
Tror nok du gjør lurt i å vente til mannen kommer hjem
Nyt heller litt alenetid i sofaen!
Akkurat lagt meg jeg nå :OHverken det ene eller det andre går fort da. Men jeg fikk da strikket noen pinner nårjeg satt nede og ventet på at ungene skulle falle til ro. Deretter har jeg tatt meg en dusj.
Alene med 7 barn! Den er heftig!!Her ligger jeg rett ut i sofa
Sliten etter å ha vært alene med 7 barn![]()
Gud,det måtte ha vært irriterende?Da har vi akkurat greid å lokalisere en pipelyd som har drevet oss til vanvidd siden i går. Sånn lyd som npr en røykvarsler er tom for batteri. Har bytta batteri i alle røykvarslere, og fortsatt piping. Viste deg nå at det lå en gammel røykvarsler inni et skap, under noen ekstradyner. Så da slipper vi å legge Oss til den lyden i dag![]()
Får vi se bilde igjen eller?![]()
Det var det. Litt sånn hvor begynner jeg å leteÅ fy søren så skummelt!
Har du 7 barn?Her ligger jeg rett ut i sofa
Sliten etter å ha vært alene med 7 barn![]()