Sovnet du fra resten??Ble bare en omg på meg i dag da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovnet du fra resten??Ble bare en omg på meg i dag da![]()
Når skal du til legen?Det skal jeg også når jeg kommer hjem i fra legen![]()
Åja! Hehe... turning er gøyDet er turning
Skal løpe ute
Morgen sfo har vi ikkeSkolen starter 8.30, men inkl levering av lillesøster er vi over en halv time fra jobb da, så han leveres for å spise frokost på sfo
Hehe...ja det gjør jo ingentingHer var ungene utkledd hjemme, med godis til de som ringte på. I år er vi bortreist den helga. Like greit synes jeg![]()
Ja,mye mindre å ta senereGodt å være det også innimellom
Ja det er detÅja! Hehe... turning er gøy![]()
Så gal er jeg da ikke!Hehe, nei liksom litt frekt det også! Nesten godt du ikke frivillig hadde tatt det på deg, det hadde vært litt galskap![]()
Jeg har ikke mer plass å tørke på ellers hadde jeg satt på enJa,mye mindre å ta senere
Skal sette på en klesvask nå jeg,heldigvis ikke mye som skal vaskes![]()
Skulle ønske jeg gjorde detJa det er det,gikk på det selv da jeg var lita
Skulle absolutt hatt et ekstra tørkestativ her ogsåJeg har ikke mer plass å tørke på ellers hadde jeg satt på en
Ikke kjekt:-/. Hadde egentlig bare planer om å ikke gjøre så utrolig mye idag men må innom foreldrene mine en tur og lufte hundenGooood morgen alle sammen
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t
Planer i dag dere da?
Ja kommer nok til å savne det når han blir eldre og mor bare er i veien og han ikke har tid til mye kos lengerKoselig allikevelsavner det nå som gutta har blitt så store..
Haha! All respekt til deHaha! Man vet jo aldri heller...
Respekt til de som har så mange![]()
Næmmen stakkars da..Snuppa vil ikke bli frisk![]()
Stakkars, hun har hostet til hun har kastet opp så mye at hun har sprengte blodkar I hele fjeset![]()
Det er sikkert greit det jaSkulle ønske jeg gjorde det
men jenta gjør det dagreit å kombinere fotball og turn,+ ski på vinteren
![]()
Vi kjøpte et sånt teit ett, burde hatt nyttSkulle absolutt hatt et ekstra tørkestativ her også
Kjipt med slitsomme netterGooood morgen alle sammen
Da var gubben stått opp med sin slumre alarm,og jeg ligger lys våken oppi senga fortsatt...
Vært ei dårlig natt generellt..3 ganger har jeg vært på do,å nå har jeg ekstremt med nedpress at det gjorde vondt å gå når jeg skulle på do.. håper legen kan fortelle meg noe når jeg skal dit om 2,5t
Planer i dag dere da?
Hva skal handles på Ikea?Ikke kjekt:-/. Hadde egentlig bare planer om å ikke gjøre så utrolig mye idag men må innom foreldrene mine en tur og lufte hunden. Kanskje jeg stikker en tur på ikea i samme slengen
![]()