Skravletråd september

Å hva skjer neste uke?
Ja det er så deilig og godt for mammahjertet det er bedre :)
Neste uke er kommunemøte på mandag+jobb, tirsdag er foreldremøte+jobb, onsdag er foreldremøte+markedsdag på skolen+nattevakt, torsdag er tannlege med mellomste+nattevakt:P

Neste uke er kommunemøte på mandag+jobb, tirsdag er foreldremøte+jobb, onsdag er foreldremøte+markedsdag på skolen+nattevakt, torsdag er tannlege med mellomste+nattevakt:P

Og jeg som syntes jeg hadde nok å finne på neste uke :P jeg skal jo ikke jobbe engang så Haha :P

Senk skuldrene og la det skje når det skjer :) Søsken skal hun få en dag :)
ja :) vi kommer til å ha sex annen hver dag og får hun ikke sove ja da sitter vi på en film på soverommet og tar en kjap en på badet :p vet om flere som gjør det :p

Tusen takk :)
Han sitter på en båt like utafor Sibir og skal sitte å duppe der til de finner olje.
Jeg elsker å planlegge bryllup. Er så mye fine ideer og ikke minst; så mange fine kjoler! :D Datoen er den 25. juni neste år som alt går etter planen. :)
Sibir faktisk?!:P blir nok godt å få ham hjem..
25.juni er jo ikke lenge til:D mye koselig å planlegge!

Fikk lønn på fredag og nå er over halve borte alt:O:O

Og da regner jeg med du fikk mer enn hva lønnslippen min sier jeg skal få denne mnd :P men man skal da kose seg på tur og så lenge dere har råd til det går det jo fint :)

Og da regner jeg med du fikk mer enn hva lønnslippen min sier jeg skal få denne mnd :p men man skal da kose seg på tur og så lenge dere har råd til det går det jo fint :)
Vet ikke ka som står på din lønnslipp jeg:P

Jada, hadde ikke gjort det ellers så. :)
Skal slippe se meg på luksusfella haha

Sibir faktisk?!:p blir nok godt å få ham hjem..
25.juni er jo ikke lenge til:D mye koselig å planlegge!
Ja, haha x) Jeg begynte å lure fælt, for den billetten han fikk hjemme i Norge stoppa i Moskva, så vi trodde jo siste stopp var der. :p
Neei, det går kjempefort. :D Vi har masse detaljer som skal på plass, men alt skal være hemmelig for hele familien, så er hardt å planlegge når du bor i samme hus som svigers. :p

Vet ikke ka som står på din lønnslipp jeg:P

Jada, hadde ikke gjort det ellers så. :)
Skal slippe se meg på luksusfella haha

Hehe nei det gjør du jo ikke, men det er 1/3 av hva jeg skal ha :P trur jeg må ringe lønn og personal og høre hva som er galt for på lønnslippen står det jo masse etterbetalt og så mangler jeg masse penger :O

Det er godt å høre, for om luksusfellen var neste pga du har brukt halve lønna så fort, så trur jeg kanskje ikke dere burde hvert i Paris i utgangspunktet :P

Hehe nei det gjør du jo ikke, men det er 1/3 av hva jeg skal ha :p trur jeg må ringe lønn og personal og høre hva som er galt for på lønnslippen står det jo masse etterbetalt og så mangler jeg masse penger :O

Det er godt å høre, for om luksusfellen var neste pga du har brukt halve lønna så fort, så trur jeg kanskje ikke dere burde hvert i Paris i utgangspunktet :p

Da har jeg en god del mer ja hehe;) Håpe det ordner seg og du får det du skal ha:)

haha nei det har du jaggu rett i:P

Da har jeg en god del mer ja hehe;) Håpe det ordner seg og du får det du skal ha:)

haha nei det har du jaggu rett i:P

Ja det gjør nok det, ikke at det er krise heldigvis men fortsatt kjipt å se det en fredagskveld når man sitter å planlegger dåp Haha :P

Ja det gjør nok det, ikke at det er krise heldigvis men fortsatt kjipt å se det en fredagskveld når man sitter å planlegger dåp Haha :p
Ja såklart ikke gøy å se et mindre tall enn forventet.
Når skal dåpen være:)?

Ja såklart ikke gøy å se et mindre tall enn forventet.
Når skal dåpen være:)?

22 november er dåpen, trur jeg har ganske god kontroll nå. Må bare få laget invitasjoner så jeg får sendt ut de :) og så sitter jeg å lurer på hva jeg skal ha som bordpynt. Men kirke, lokale og maten er under kontroll og servietter er kjøpt inn siden jeg så noen fine til 40% :) så skal lysa bestilles på mandag for da skal jeg innom jobb :)

22 november er dåpen, trur jeg har ganske god kontroll nå. Må bare få laget invitasjoner så jeg får sendt ut de :) og så sitter jeg å lurer på hva jeg skal ha som bordpynt. Men kirke, lokale og maten er under kontroll og servietter er kjøpt inn siden jeg så noen fine til 40% :) så skal lysa bestilles på mandag for da skal jeg innom jobb :)

I rute da høres det ut som:):)
Hva mat :)?
Mange?:)

Back
Topp