Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daTakk takk. Den smakte himmelsk![]()
JadaKoser oss masse. Kom tors. Var hele dagen i går i disneyland og 4t. i dag. Så har vi vært på champs elysee og shoppet en del. Et kjøpesenter etc.
Neste uke er kommunemøte på mandag+jobb, tirsdag er foreldremøte+jobb, onsdag er foreldremøte+markedsdag på skolen+nattevakt, torsdag er tannlege med mellomste+nattevaktÅ hva skjer neste uke?
Ja det er så deilig og godt for mammahjertet det er bedre![]()
Fikk lønn på fredag og nå er over halve borte alt:O:ODisneyland hørtes jo veldig gøy ut da![]()
Neste uke er kommunemøte på mandag+jobb, tirsdag er foreldremøte+jobb, onsdag er foreldremøte+markedsdag på skolen+nattevakt, torsdag er tannlege med mellomste+nattevakt![]()
jaSenk skuldrene og la det skje når det skjerSøsken skal hun få en dag
![]()
Sibir faktisk?!Tusen takk![]()
Han sitter på en båt like utafor Sibir og skal sitte å duppe der til de finner olje.
Jeg elsker å planlegge bryllup. Er så mye fine ideer og ikke minst; så mange fine kjoler!Datoen er den 25. juni neste år som alt går etter planen.
![]()
Fikk lønn på fredag og nå er over halve borte alt:O:O
Vet ikke ka som står på din lønnslipp jegOg da regner jeg med du fikk mer enn hva lønnslippen min sier jeg skal få denne mndmen man skal da kose seg på tur og så lenge dere har råd til det går det jo fint
![]()
Ja, haha x) Jeg begynte å lure fælt, for den billetten han fikk hjemme i Norge stoppa i Moskva, så vi trodde jo siste stopp var der.Sibir faktisk?!blir nok godt å få ham hjem..
25.juni er jo ikke lenge tilmye koselig å planlegge!
Vet ikke ka som står på din lønnslipp jeg
Jada, hadde ikke gjort det ellers så.![]()
Skal slippe se meg på luksusfella haha
Hehe nei det gjør du jo ikke, men det er 1/3 av hva jeg skal hatrur jeg må ringe lønn og personal og høre hva som er galt for på lønnslippen står det jo masse etterbetalt og så mangler jeg masse penger :O
Det er godt å høre, for om luksusfellen var neste pga du har brukt halve lønna så fort, så trur jeg kanskje ikke dere burde hvert i Paris i utgangspunktet![]()
Prøvde å steke den for å gi den stekeskorpe, og så hev jeg den i ovnen.Oh no!!hva gjør du da?
Da har jeg en god del mer ja heheHåpe det ordner seg og du får det du skal ha
haha nei det har du jaggu rett i![]()
Ja såklart ikke gøy å se et mindre tall enn forventet.Ja det gjør nok det, ikke at det er krise heldigvis men fortsatt kjipt å se det en fredagskveld når man sitter å planlegger dåp Haha![]()
JaaaaJa de sommerfuglene er en ganske god følelse![]()
Ja såklart ikke gøy å se et mindre tall enn forventet.
Når skal dåpen være?
Det har jeg allerede gjortDa får du innta sofaen i vannrett stilling resten av kvelden![]()
22 november er dåpen, trur jeg har ganske god kontroll nå. Må bare få laget invitasjoner så jeg får sendt ut deog så sitter jeg å lurer på hva jeg skal ha som bordpynt. Men kirke, lokale og maten er under kontroll og servietter er kjøpt inn siden jeg så noen fine til 40%
så skal lysa bestilles på mandag for da skal jeg innom jobb
![]()