Skravletråd september

Hei snupp:D
Alt nesten bra, litt gåen i kroppen etter gårsdagens joggetur:P ble for mye asfalt og litt for fort..
Alt bra med dere??

Uff da, du må ikke være for ivrig på asfalten det er ikke bra. Hatt en fin uke?

Ja vi har det veldig bra, det er helt andre dager hos oss nå. Lillebror er så mye bedre så nå er det knapt noe grining og han er en blid liten tass :D og så mye mer han sover nå som han ikke har vondt i magen lenger, så nå har han sovet i rundt 3 timer og sover fortsatt :P

Ligger her med 38,5 i feber, klar for å gomle inn på pizza etter hvert når den blir ferdig og med strikking og tvserie vedsiden av. Tenker på kjæresten som skal være borte fra meg og lillemann i 6 uker til, men det blir veldig godt å få han hjem <3 Så planlegger jeg bryllup! Gleder meg til å kunne kalle kjæresten min for mannen min!

Hvordan går det med dere jenter? :)
Har har det gått i ett i dag... ble en spontantur på 4km i skogen idag,måtte jo utnytte finværet :)
Så ble det hjem for å skifte klær da jenta skulle spille en kamp på cup,for så hjemme å dusje å skifte klær igjen da hun skulle på sitt førstr diskotek ;) var så søtt...passer disse klærne sammen,kan jeg låne parfyme?mascara? ;)
Skal straks hente henne nå,for hun må legge seg og opp tidlig i morgen for å spille 2 kamper igjen ;)
Puuh..litt hektisk har vært :p

Hørtes ut som om dere har hatt en fin dag :)
Så gøy med det første diskoteket da :D hvor gammel er hun?

Ligger her med 38,5 i feber, klar for å gomle inn på pizza etter hvert når den blir ferdig og med strikking og tvserie vedsiden av. Tenker på kjæresten som skal være borte fra meg og lillemann i 6 uker til, men det blir veldig godt å få han hjem <3 Så planlegger jeg bryllup! Gleder meg til å kunne kalle kjæresten min for mannen min!
Masse god bedring til deg, ikke gøy å være syk.
Skjønner du gleder deg til å få mannen hjem.
Så koselig å planlegge bryllup da, når skal det være?

Hørtes ut som om dere har hatt en fin dag :)
Så gøy med det første diskoteket da :D hvor gammel er hun?
Hatt en kjempe fin dag...er sliten nå da :p
Ja,hun var i ekstase :) :)
Hun blir 10 i oktober ;)

God bedring :) ja kan tenke meg at det da blir godt å få han hjem igjen. Har han hvert lenge borte?

Masse god bedring til deg, ikke gøy å være syk.
Skjønner du gleder deg til å få mannen hjem.
Så koselig å planlegge bryllup da, når skal det være?
Tusen takk :D

Om alt går etter planen nå, så står bryllupet den 25 Juni neste år. Er ett litt sånt bak ryggen på alle sammen - bryllup, da hverken foreldrene hans eller foreldrene mine vet om noe. Det er bare forloverene som har fått deltatt i planene enda. Veldig spennende prosjekt :D

God bedring :) ja kan tenke meg at det da blir godt å få han hjem igjen. Har han hvert lenge borte?
Tusen takk :) Han har vært borte i 4 dager nå. Så er ikke så alt for lenge, men denne turen er utvidet med to uker, så det kommer til å merkes når det har gått to uker og jeg og guttungen sitter å har nedtelling. :p

Tusen takk :) Han har vært borte i 4 dager nå. Så er ikke så alt for lenge, men denne turen er utvidet med to uker, så det kommer til å merkes når det har gått to uker og jeg og guttungen sitter å har nedtelling. :p

Ja det merkes det nok veldig..

Hvordan går det med dere jenter? :)
Har har det gått i ett i dag... ble en spontantur på 4km i skogen idag,måtte jo utnytte finværet :)
Så ble det hjem for å skifte klær da jenta skulle spille en kamp på cup,for så hjemme å dusje å skifte klær igjen da hun skulle på sitt førstr diskotek ;) var så søtt...passer disse klærne sammen,kan jeg låne parfyme?mascara? ;)
Skal straks hente henne nå,for hun må legge seg og opp tidlig i morgen for å spille 2 kamper igjen ;)
Puuh..litt hektisk har vært :p
Så artig med så stor jente:D
Håper hun har koset seg i kveld!

Back
Topp