Kos dere med denOg nå skal endelig pizzaen inntaes![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos dere med denOg nå skal endelig pizzaen inntaes![]()
Det blir det her ogsåHelt utslitt jeg! Blir tidlig senga i dag
Takk for detgrattis!! så flink du har vært!![]()
Hei snupp
Alt nesten bra, litt gåen i kroppen etter gårsdagens joggeturble for mye asfalt og litt for fort..
Alt bra med dere??
Hvordan går det med dere jenter?![]()
Har har det gått i ett i dag... ble en spontantur på 4km i skogen idag,måtte jo utnytte finværet![]()
Så ble det hjem for å skifte klær da jenta skulle spille en kamp på cup,for så hjemme å dusje å skifte klær igjen da hun skulle på sitt førstr diskotekvar så søtt...passer disse klærne sammen,kan jeg låne parfyme?mascara?
![]()
Skal straks hente henne nå,for hun må legge seg og opp tidlig i morgen for å spille 2 kamper igjen
Puuh..litt hektisk har vært![]()
Masse god bedring til deg, ikke gøy å være syk.Ligger her med 38,5 i feber, klar for å gomle inn på pizza etter hvert når den blir ferdig og med strikking og tvserie vedsiden av. Tenker på kjæresten som skal være borte fra meg og lillemann i 6 uker til, men det blir veldig godt å få han hjem <3 Så planlegger jeg bryllup! Gleder meg til å kunne kalle kjæresten min for mannen min!
Hatt en kjempe fin dag...er sliten nå daHørtes ut som om dere har hatt en fin dag![]()
Så gøy med det første diskoteket dahvor gammel er hun?
Ligger her med 38,5 i feber, klar for å gomle inn på pizza etter hvert når den blir ferdig og med strikking og tvserie vedsiden av. Tenker på kjæresten som skal være borte fra meg og lillemann i 6 uker til, men det blir veldig godt å få han hjem <3 Så planlegger jeg bryllup! Gleder meg til å kunne kalle kjæresten min for mannen min!
Tusen takkMasse god bedring til deg, ikke gøy å være syk.
Skjønner du gleder deg til å få mannen hjem.
Så koselig å planlegge bryllup da, når skal det være?
Heihei titte innom her og vel![]()
Hatt en fin lørdag?
Tusen takkGod bedringja kan tenke meg at det da blir godt å få han hjem igjen. Har han hvert lenge borte?
Hørtes kos utHei heihatt en fin og rolig lørdag med å se sons of anarcy mens lillebror har sovet å lekt og kosa når han har hvert våken
hva med deg da?
Hatt en kjempe fin dag...er sliten nå da
Ja,hun var i ekstase![]()
Hun blir 10 i oktober![]()
Tusen takkHan har vært borte i 4 dager nå. Så er ikke så alt for lenge, men denne turen er utvidet med to uker, så det kommer til å merkes når det har gått to uker og jeg og guttungen sitter å har nedtelling.
![]()
Hørtes kos ut![]()
Vi er på ferie![]()
Så artig med så stor jenteHvordan går det med dere jenter?![]()
Har har det gått i ett i dag... ble en spontantur på 4km i skogen idag,måtte jo utnytte finværet![]()
Så ble det hjem for å skifte klær da jenta skulle spille en kamp på cup,for så hjemme å dusje å skifte klær igjen da hun skulle på sitt førstr diskotekvar så søtt...passer disse klærne sammen,kan jeg låne parfyme?mascara?
![]()
Skal straks hente henne nå,for hun må legge seg og opp tidlig i morgen for å spille 2 kamper igjen
Puuh..litt hektisk har vært![]()
Oh no!!Å f***, gjett hvem som har glemt å ta biffen ut av frysen
Deilig med ferie dahvor er dere på tur hen da?