Skravletråd september

Uff da, du må ikke være for ivrig på asfalten det er ikke bra. Hatt en fin uke?

Ja vi har det veldig bra, det er helt andre dager hos oss nå. Lillebror er så mye bedre så nå er det knapt noe grining og han er en blid liten tass :D og så mye mer han sover nå som han ikke har vondt i magen lenger, så nå har han sovet i rundt 3 timer og sover fortsatt :P
Nei, jeg må ikke overvurdere meg selv:P
Uka har vært hektisk, men fin:) neste uke blir verre:P
Så herlig å høre at han er i bedre form!!

Er veldig lov til å være sliten etter en slik dag ;) så gøy da, husker selv hvor stas det var med slikt i den alderen :)
Kommer på det selv også,var skikkelog stas og mye sommerfugler i magen ;)

Ligger her med 38,5 i feber, klar for å gomle inn på pizza etter hvert når den blir ferdig og med strikking og tvserie vedsiden av. Tenker på kjæresten som skal være borte fra meg og lillemann i 6 uker til, men det blir veldig godt å få han hjem <3 Så planlegger jeg bryllup! Gleder meg til å kunne kalle kjæresten min for mannen min!
Huff da, god bedring til deg:)
Hvor skal mannen da??
Koselig å planlegge bryllup❤️ når er datoen?

god kveld jenter ! ;* her har jeg rett og slett vært for sliten til å skravle idag :p men vil skravle litt før jeg finner frem litt sims og spiller før jeg legger meg :) hva har dere gjort idag? :)

jeg ble ganske så forbanna når jeg snakket om hun omsorgspersonen. det er ei broren min har kontakt med på en fabrikk der nede som pakker varene han kjøper og selger videre. hun prøvde å trenge seg på broren min for å komme seg inn til Norge ......... :mad: makan til folk.

vi har gratis konsert inn stua for det er en konsert i nærheten her. håper å få se litt fyrverkeri etterpå da før jeg sovner :D

det blir ikke sverige tur da jeg ikke orker, men svigerfar kommer på besøk i morgen og det blir koselig :D

Nei, jeg må ikke overvurdere meg selv:P
Uka har vært hektisk, men fin:) neste uke blir verre:P
Så herlig å høre at han er i bedre form!!

Å hva skjer neste uke?
Ja det er så deilig og godt for mammahjertet det er bedre :)

Huff da, god bedring til deg:)
Hvor skal mannen da??
Koselig å planlegge bryllup❤️ når er datoen?
Tusen takk :)
Han sitter på en båt like utafor Sibir og skal sitte å duppe der til de finner olje.
Jeg elsker å planlegge bryllup. Er så mye fine ideer og ikke minst; så mange fine kjoler! :D Datoen er den 25. juni neste år som alt går etter planen. :)

Det var en fin gave :) må du kose deg masse da :) mye fint å se på der eller?
Jada:) Koser oss masse. Kom tors. Var hele dagen i går i disneyland og 4t. i dag. Så har vi vært på champs elysee og shoppet en del. Et kjøpesenter etc.

Back
Topp