Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I rute da høres det ut som![]()
Hva mat?
Mange?![]()
Gleder mrg til enrolig søndag
Hm.. Fikk mini seg en lur til slutt?Nettopp kommet hjem fra shoppingrunde og nå er det å få mini til å ta den andre luren. Var egentlig stuptrøtt i 2 tiden meeen nektet å sove da. Og lys våken nå:-/
Vi hadde dåpsdress til guttungen. Til snuppa i magen er det en dåpskjole i familien vi brukerJa føler det, men så er det dåpskjole da som jeg ikke har kjøpt ennå. Fikk låne en når frøkna ble døpt så må kjøpe en nå siden jeg ikke har det..
Det blir koldtbord med en varmrett til, men det er mamma og stefaren min som tar det. De gjorde til nevøene mine sin dåp, så da fikk jeg samme tilbudet. Jeg trur jeg kom frem til at det blir 17 ink oss, men om alle kommer det vet jeg ikke da..
Hvert litt små oppratt i dag![]()
![]()
![]()
![]()
Kan jeg komme på besøk?Hvert litt små oppratt i dag![]()
![]()
![]()
![]()
Da ble det nok mange kjærestepoeng til degÅåja. Gjorde godthadde vært deilig ned en slik dag til i morgen, så får smiske med samboer ikveld igjen
overraska han tross alt med forhåndsbestille Fall Out 4 spill til playstation som han har vente på så lenge, og kjøpe han en paninipresse som han har ønska seg i mange år. Bare fordi
så har vel noen kjærestepoeng å bruke
haha
Hva skal du fylle hornene med? Ble ikke lite sulten nå nei![]()
Jeg skal nok få unnagjort noe husarbeid, og noe papirarbeid. Så skravling og lage pizza![]()
Vi hadde dåpsdress til guttungen. Til snuppa i magen er det en dåpskjole i familien vi bruker![]()
Så kjekt de tar maten da![]()
TakkSå flink du har hvert da! Det så skikkelig godt ut![]()
Ja det er søtt det ogveldig koselig med en som man har i familien
har ikke det vi, så hvor alle disse dåpskjolene vi ble døpt i kom fra og er blitt av må gudene vite
Ja veldig greit så slipper jeg å tenke på det Hehe
Mhmoi du verdenMye godt da
![]()
Smart ha en del nammenam liggende derMhmDet meste gikk i fryseren da..
Hehe ikke godt å si det neihehe. denne er fra mannen sin side...ingen på min. jeg ble døpt i en leid en
![]()
I morra er dt eiffeltårnet![]()
MhmSmart ha en del nammenam liggende der![]()
Nam namHvert litt små oppratt i dag![]()
![]()
![]()
![]()
Åh....ingenting er bedre enn en rolig søndagGleder mrg til enrolig søndag