Skravletråd september

I rute da høres det ut som:):)
Hva mat :)?
Mange?:)

Ja føler det, men så er det dåpskjole da som jeg ikke har kjøpt ennå. Fikk låne en når frøkna ble døpt så må kjøpe en nå siden jeg ikke har det..
Det blir koldtbord med en varmrett til, men det er mamma og stefaren min som tar det. De gjorde til nevøene mine sin dåp, så da fikk jeg samme tilbudet. Jeg trur jeg kom frem til at det blir 17 ink oss, men om alle kommer det vet jeg ikke da..

Gleder mrg til enrolig søndag

Rolige søndager er ganske deilige :) jeg har hatt søndagsfølelse i hele dag jeg da :P litt skuffa når det gikk opp for meg at frøkna ikke kommer i morgen, for hu kommer hjem på mandag :P men det positive er at da er det 2 dager til som vi ikke trenger å stå opp så tidlig :)

Hvert litt små oppratt i dag :p
b6597e284a5b402889c6dae195e8d9b0
e7ee96c8f4d6edabc0ee10d1098b3347
5944ff2809ed74572f8dc19003063f7d
ea2c962b4b114028193bb7acba77232e

Ja føler det, men så er det dåpskjole da som jeg ikke har kjøpt ennå. Fikk låne en når frøkna ble døpt så må kjøpe en nå siden jeg ikke har det..
Det blir koldtbord med en varmrett til, men det er mamma og stefaren min som tar det. De gjorde til nevøene mine sin dåp, så da fikk jeg samme tilbudet. Jeg trur jeg kom frem til at det blir 17 ink oss, men om alle kommer det vet jeg ikke da..
Vi hadde dåpsdress til guttungen. Til snuppa i magen er det en dåpskjole i familien vi bruker:)
Så kjekt de tar maten da:)

Ååja. Gjorde godt :) hadde vært deilig ned en slik dag til i morgen, så får smiske med samboer ikveld igjen ;) overraska han tross alt med forhåndsbestille Fall Out 4 spill til playstation som han har vente på så lenge, og kjøpe han en paninipresse som han har ønska seg i mange år. Bare fordi ;) så har vel noen kjærestepoeng å bruke ;) haha

Hva skal du fylle hornene med? Ble ikke lite sulten nå nei :p
Jeg skal nok få unnagjort noe husarbeid, og noe papirarbeid. Så skravling og lage pizza :)
Da ble det nok mange kjærestepoeng til deg ;) Tok noen flere husmorapoeng i dag.. Fylte hornene med ost og hamburgerrygg. Lagde horn, brød og skolebrød ;) Samt dampet babyteppe og body, handla, vaska klær og tatt oppvasken.
Fikk samboeren til å lage lasagne her

Vi hadde dåpsdress til guttungen. Til snuppa i magen er det en dåpskjole i familien vi bruker:)
Så kjekt de tar maten da:)

Ja det er søtt det og :) veldig koselig med en som man har i familien :) har ikke det vi, så hvor alle disse dåpskjolene vi ble døpt i kom fra og er blitt av må gudene vite :P
Ja veldig greit så slipper jeg å tenke på det Hehe

Ja det er søtt det og :) veldig koselig med en som man har i familien :) har ikke det vi, så hvor alle disse dåpskjolene vi ble døpt i kom fra og er blitt av må gudene vite :p
Ja veldig greit så slipper jeg å tenke på det Hehe

Hehe ikke godt å si det nei:P hehe. denne er fra mannen sin side...ingen på min. jeg ble døpt i en leid en:P

I morra er dt eiffeltårnet:D

Hehe ikke godt å si det nei:P hehe. denne er fra mannen sin side...ingen på min. jeg ble døpt i en leid en:P

I morra er dt eiffeltårnet:D

Vel jeg er veldig glad for at den meg og søstra mi ble døpt i er borte for den er drit stygg spør man meg haha :P den forsvant før broren min ble døpt :P men leid dåpskjole funker fint det da, det er jo ikke noe man bruker veldig ofte liksom :P

Det blir nok gøy, skal dere helt opp eller?

Back
Topp