Skravletråd september

Da ble det nok mange kjærestepoeng til deg ;) Tok noen flere husmorapoeng i dag.. Fylte hornene med ost og hamburgerrygg. Lagde horn, brød og skolebrød ;) Samt dampet babyteppe og body, handla, vaska klær og tatt oppvasken.
Fikk samboeren til å lage lasagne her

Flink du har vært da ;) sikra meg noen huspoeng idag og jeg :p shainet hele huset og vaska masse klær, sorterte alle klesskapene og strigla kjøkken. Vaska flasker og ordna mat klar til henne i doseringsbegrene. Og laget hjemmelaga pizza :)

Det har jeg allerede gjort;)

Liker den! Her ble det bestilling av babygym, babycall, papirarbeid og fremkalling av bilder bestilt så færst nå har jeg inntatt sofaen. Burde egentlig bare legge meg :p

Hvert litt små oppratt i dag :p
b6597e284a5b402889c6dae195e8d9b0
e7ee96c8f4d6edabc0ee10d1098b3347
5944ff2809ed74572f8dc19003063f7d
ea2c962b4b114028193bb7acba77232e

Nam da!

Rolige søndager er ganske deilige :) jeg har hatt søndagsfølelse i hele dag jeg da :p litt skuffa når det gikk opp for meg at frøkna ikke kommer i morgen, for hu kommer hjem på mandag :p men det positive er at da er det 2 dager til som vi ikke trenger å stå opp så tidlig :)
Har ikke hatt det på en stund så jeg gleder meg hvertfall

Nei,blir en tidlig kveld på meg etter en hektisk dag.. opp tidlig i morgen igjen.. *puuh*
Dere får ha en strålende lørdag videre,jenter ;)
God natt *ZzZ*

Nei,blir en tidlig kveld på meg etter en hektisk dag.. opp tidlig i morgen igjen.. *puuh*
Dere får ha en strålende lørdag videre,jenter ;)
God natt *ZzZ*

Hva har du gjor idag da siden det har vært hektisk ? :)
Natta! Birde følge ditt eksempel å legge meg også.. zzz

Back
Topp