Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
12 uker i dag![]()
Ja føler meg ganske flink. Nå er snuppa lagt for kvelden og jeg ligger godt plassert i sofaen.
Arkitekt er svindyrt!Ja veldig kjekt med familie som kan hjelpe med slike ting. Slapp til og med å betale for arkitekt tegningene:-D
Ja ifølge moren min hadde vi fort ihvertfall måtte gått ut med 50 000 bare for tegningene. Så vi var heldige derArkitekt er svindyrt!
Er jo så my billigere å dra til lokale slaktere enn butikken,vet hva du får gjør du ogsåBroren min jobben hos slakteren her en periode. Han kjøpte en del billig kjøtt til oss i personalbutikken det. Fikk 2 kg entrecôte tror jeg det var til 50 kr![]()
Veldig! Effektivt og helt uten dårlig samvittighetJippi, så deilig å bli kvitt det![]()
Sånn er det her i huset. Ungene får fiskestang til ett års dagenGubben her elsker å fiske så blir ikke overrasket om han plutselig har fikset fiskestang til mini :-D
Da må du anbefale han å gjøre detHøres ut som et godt kjøp!
Samboer er utdanna slakter, så han går med en indre drøm om å starte egen kjøttforretning![]()
Helt santEr jo så my billigere å dra til lokale slaktere enn butikken,vet hva du får gjør du også![]()
Det var billigEr glad vi har slaktern her jahandlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr
![]()
Eget teppe er best synes jeg
Nå er det helg og fri fram til mandag![]()
Du må huske på å hvile litt selv også![]()
Blir sikkert det gubben vil gi til 1 års dagen her også. Men nå har ikke akkurat mini bursdag midt i fiskesesongen da:-/. Så ikke sikkert det er så mye utvalg.Sånn er det her i huset. Ungene får fiskestang til ett års dagen![]()
Fikk fikk forskjellige tilbud. Ene var på 100 000... da kunne vi endre på tegningene en gang gratisJa ifølge moren min hadde vi fort ihvertfall måtte gått ut med 50 000 bare for tegningene. Så vi var heldige der![]()
Er genialt med vippestol. Er ett must her også når jeg er alene; -)
:-O:-O. Svindyrt! Nesten glad jeg har familie med kontakter :-/Fikk fikk forskjellige tilbud. Ene var på 100 000... da kunne vi endre på tegningene en gang gratis
Hva er det med denne tutten? På dagtid må mini ha den for å sove ihvertfall lenger enn type 20-30 min. Når jeg legger han på kvelden spytter han den bare ut, leker med den, osv. Allikevel ligger han å sutrer og har tydelig lyst på noe å ha i munnen. Kommer puppen frem er an helt i hundre og den skal han ha..
Det ville ikke jeg heller gjort. Har med vippestolen på badet jeg. Da sitter han der og gynger :-DJa, er jo supert!![]()
Fikk oss lekegrind og idag...men vil ikke la han ligge der alene når jeg er på badet![]()
Større tutt vil han ikke ha. Er kun 1 type og str som funker her i huset...Samme her! Nå er ikke pupp et alternativ her, men tutta skal hu ha. Uansett hvor mye hun spytter den ut. Oppmerksomhet skrik fra henne, dytter sutta inn og så er det stilt i ti minutter. Tror hun bare sjekker at vi er herhehe. ble litt bedre når jeg bytte til en større smokk her. Lettere å holde vakuumet.