Skravletråd september

Trøtt og sliten, på tide å få ungene i seng? I alle fall begynne med maten. men storebror er jo ikke hjemme da. Hmm, jaja,

Broren min jobben hos slakteren her en periode. Han kjøpte en del billig kjøtt til oss i personalbutikken det. Fikk 2 kg entrecôte tror jeg det var til 50 kr:-)
Er jo så my billigere å dra til lokale slaktere enn butikken,vet hva du får gjør du også ;)

Høres ut som et godt kjøp!

Samboer er utdanna slakter, så han går med en indre drøm om å starte egen kjøttforretning :)
Da må du anbefale han å gjøre det :)

Du må huske på å hvile litt selv også :)

Er nok litt for flink til å tenke at aøle andre må få hvile nok, så ofrer meg selv der. Må skjerpe meg :p jenta var utrolig urolig inatt og endte opp med å sitte å roe henne hele natta og fikk sammenlagt to timer søvn.

Hva er det med denne tutten? På dagtid må mini ha den for å sove ihvertfall lenger enn type 20-30 min. Når jeg legger han på kvelden spytter han den bare ut, leker med den, osv. Allikevel ligger han å sutrer og har tydelig lyst på noe å ha i munnen. Kommer puppen frem er an helt i hundre og den skal han ha..

Samme her! Nå er ikke pupp et alternativ her, men tutta skal hu ha. Uansett hvor mye hun spytter den ut. Oppmerksomhet skrik fra henne, dytter sutta inn og så er det stilt i ti minutter. Tror hun bare sjekker at vi er her :p hehe. ble litt bedre når jeg bytte til en større smokk her. Lettere å holde vakuumet.

Årh...når det er sånn norske talenter og idol og denslags, DA skulle jeg ønska vi hadde tv :p

Samme her! Nå er ikke pupp et alternativ her, men tutta skal hu ha. Uansett hvor mye hun spytter den ut. Oppmerksomhet skrik fra henne, dytter sutta inn og så er det stilt i ti minutter. Tror hun bare sjekker at vi er her :p hehe. ble litt bedre når jeg bytte til en større smokk her. Lettere å holde vakuumet.
Større tutt vil han ikke ha. Er kun 1 type og str som funker her i huset...

Back
Topp