Eget teppe er best synes jegJa, var ikke dyrt detvar uten det der teppet da..men det kan jo være like greit å ha nytt
Så bra da, helg nå eller?![]()
Nå er det helg og fri fram til mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eget teppe er best synes jegJa, var ikke dyrt detvar uten det der teppet da..men det kan jo være like greit å ha nytt
Så bra da, helg nå eller?![]()
Hehe, flink er du!![]()
Sånn jeg er innimellom og det. Hehe.Ja med tanke på formen så er jeg fornøyd![]()
måtte plutselig bare få det gjort.
Var en helt grei dagKjekt på jobb?
Så flink du har værtCreds til meg som endelig kom meg opp av senga og fikk vasket hele overetasjen. Samt brettet et tonn med klær. Var litt lei av skitt og rot![]()
Nå er jeg derimot helt ferdig.... Blir godt å legge seg!!
Fikk meg til å gråte ihvertfall...mistet moren min selv for kreft for 6år siden,så traff meg midt i hjertet ❤ men ikke bare det,elsker rap,og Eminem er en av mine største idoler,og han var ikke så langt unna han altså![]()
Sååå koseligFår gubben her så han vil blir det mange jakt og fiske turer opp igjennom årene. Og teltturer;-)
Jippi, så deilig å bli kvitt detI dag har jeg kastet en bossekk med rot! Har og kastet masse snop![]()
Wow, det hadde aldri skjedd her!'Jeg har for veloppdragne unger..
Jeg er veldig sliten, og inni hodet mitt er det lørdag.
Så etter ungene hadde spist middag og like før barneTV finner jeg selvfølgelig frem to skåler som jeg putter litt kjeks og godter oppe.
Gir det til de eldste hvor eldstemann påpeker at det ikke er lørdag.
Obs sier jeg..
Og så gir de godteriet TILBAKE
Altså, jeg spurte ikke om det, de gjorde det helt på eget initiativ...
Det hadde ALDRI jeg gjort når jeg var barn.
Jeg sa at det var min feil, og har det fått det så har de fått det.
"Jippi", svarer eldsten "da får vi i dag istedenfor i morgen"
Jeg skjønner meg, for å være helt ærlig, ikke på han![]()
Da regner jeg med helgen går fortI kveld skal jeg til ei venninne, i morgen skal kengubarnet i bursdag , så er vi invitert i middag på kvelden
Søndag ee det fotballcup
Gubben her elsker å fiske så blir ikke overrasket om han plutselig har fikset fiskestang til mini :-DSååå koselig![]()
Vi er ofte på fisketur med gutta her!
Venter på maskin nr.2 nåFlink du er
Venter på at min maskin skal bli ferdig![]()
Er glad vi har slaktern her jaLikevel, godt jobbavi handler myye på tilbud. Har ingen lokal kjøttskjærer så det blir kjøtt fra kjøle og frysedisken.
![]()
Kreften er noe drit!Samme her. Blir 6 år nå i oktober.
Klem til deg♡
Jeg er ikke noe glad i rap jeg da, men skal innrømme at dem traff meg♡
Broren min jobben hos slakteren her en periode. Han kjøpte en del billig kjøtt til oss i personalbutikken det. Fikk 2 kg entrecôte tror jeg det var til 50 krEr glad vi har slaktern her jahandlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr
![]()
du fikk i det minste ferdig middagSå deilig
Her hadde mannen laget pølse og pasta....yeeii..,![]()
Du må huske på å hvile litt selv ogsåMå utnytte tiden når lille sovermen ikke like flink å sove når hun sover. Noe jeg bør. Sitti å hangla med hue siden 5
![]()
Sånn jeg er innimellom og det. Hehe.
Men da jeg gikk gravid orket jeg absolutt ingenting
Hvor langt på vei er du?
Så flink du har vært![]()
Er glad vi har slaktern her jahandlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr
![]()