Skravletråd september

Ja med tanke på formen så er jeg fornøyd :D :D måtte plutselig bare få det gjort.
Sånn jeg er innimellom og det. Hehe.
Men da jeg gikk gravid orket jeg absolutt ingenting:o
Hvor langt på vei er du?

Fikk meg til å gråte ihvertfall...mistet moren min selv for kreft for 6år siden,så traff meg midt i hjertet ❤ men ikke bare det,elsker rap,og Eminem er en av mine største idoler,og han var ikke så langt unna han altså ;)

Samme her. Blir 6 år nå i oktober.
Klem til deg♡

Jeg er ikke noe glad i rap jeg da, men skal innrømme at dem traff meg♡

Jeg har for veloppdragne unger..

Jeg er veldig sliten, og inni hodet mitt er det lørdag.
Så etter ungene hadde spist middag og like før barneTV finner jeg selvfølgelig frem to skåler som jeg putter litt kjeks og godter oppe.
Gir det til de eldste hvor eldstemann påpeker at det ikke er lørdag.
Obs sier jeg..

Og så gir de godteriet TILBAKE :confused004
Altså, jeg spurte ikke om det, de gjorde det helt på eget initiativ...
Det hadde ALDRI jeg gjort når jeg var barn.
Jeg sa at det var min feil, og har det fått det så har de fått det.
"Jippi", svarer eldsten "da får vi i dag istedenfor i morgen"
Jeg skjønner meg, for å være helt ærlig, ikke på han :P
Wow, det hadde aldri skjedd her!':P
Flinke barn du har!

I kveld skal jeg til ei venninne, i morgen skal kengubarnet i bursdag , så er vi invitert i middag på kvelden
Søndag ee det fotballcup
Da regner jeg med helgen går fort :)

Likevel, godt jobba :) vi handler myye på tilbud. Har ingen lokal kjøttskjærer så det blir kjøtt fra kjøle og frysedisken. :)
Er glad vi har slaktern her ja :) handlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr ;)

Samme her. Blir 6 år nå i oktober.
Klem til deg♡

Jeg er ikke noe glad i rap jeg da, men skal innrømme at dem traff meg♡
Kreften er noe drit!
Klem tilbake til deg ❤
teksten er nydelig :)

Er glad vi har slaktern her ja :) handlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr ;)
Broren min jobben hos slakteren her en periode. Han kjøpte en del billig kjøtt til oss i personalbutikken det. Fikk 2 kg entrecôte tror jeg det var til 50 kr:-)

Høres ut som et godt kjøp!

Samboer er utdanna slakter, så han går med en indre drøm om å starte egen kjøttforretning :)

Hva er det med denne tutten? På dagtid må mini ha den for å sove ihvertfall lenger enn type 20-30 min. Når jeg legger han på kvelden spytter han den bare ut, leker med den, osv. Allikevel ligger han å sutrer og har tydelig lyst på noe å ha i munnen. Kommer puppen frem er an helt i hundre og den skal han ha..

Back
Topp