Skravletråd september

Weee, Gratulerer med de magiske 12 :D
Takk :D rart å tenke at det er noe der nede :P er mer virkelig når man kjenner ordentlig bevegelse og sånt :P men jeg har hørt hjertelyden da så det er jo noe der :P

Da må du anbefale han å gjøre det :)

Vi har snakket om det. Men sånt må jo planlegges og investeres i. Noe vi ikke kan for øyeblikket :p jeg er utdannet inne økonomi og ledelse, så regnskapsbiten hadde jeg tatt meg av. Hadde markedet vært klar for det her, så :p

Er nok litt for flink til å tenke at aøle andre må få hvile nok, så ofrer meg selv der. Må skjerpe meg :p jenta var utrolig urolig inatt og endte opp med å sitte å roe henne hele natta og fikk sammenlagt to timer søvn.
Huff, det er ikke bra :/ kjenner meg igjen da, men det trøster vel lite..

Huff, det er ikke bra :/ kjenner meg igjen da, men det trøster vel lite..

Men nå er det heldigvis helg så håper jeg få sove litt ut imorgen om mannen står opp med henne :)

Åh, da er det værre.. kanke sitte med puppen ute hele døgnet heller regner jeg med så.. ;/
Nei har nå litt andre ting og å ta meg til av og til. Men han lå mer klistret til puppen før. Var først nå i sommer han begynte å ta tutt. Før det var det pupp for alle penga:-P. På dagtid er han ikke så interessert i pupp da alt annet er mer interessant :-)

Min sover myye :p og dette var visst enda en god plass å sove på :p
Haha godt sove hjerte høres det ut som:-). Her er det vogna på dagtid og sengen på kvelden:-). Men han sovner i vår seng så er det å prøve å lirke han over i sprinkelsengen uten at han våkner. Ikke alltid like lett:-/

Back
Topp