Det ville ikke jeg heller gjort. Har med vippestolen på badet jeg. Da sitter han der og gynger :-D
Ja, var det jeg og gjorde nå
Han sovna fort i den da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ville ikke jeg heller gjort. Har med vippestolen på badet jeg. Da sitter han der og gynger :-D
Større tutt vil han ikke ha. Er kun 1 type og str som funker her i huset...
Her har han ikke sovnet i den enda. Sitter og gliser og lerJa, var det jeg og gjorde nå
Han sovna fort i den da![]()
TakkWeee, Gratulerer med de magiske 12![]()
Her har han ikke sovnet i den enda. Sitter og gliser og ler![]()
Da må du anbefale han å gjøre det![]()
Større tutt vil han ikke ha. Er kun 1 type og str som funker her i huset...
Her funker ingen...![]()
Hørt om sootie? Trengte aldri prøve det selv da mi lett tok smokken. Men hører de sier mye bra om den!![]()
Hmm, nei aldri hørt ommå kanskje sjekke det ut
![]()
Do thatlest flere steder om unger som nekta å ta smokk, og sootie var visst det eneste som funka
![]()
Huff, det er ikke bra :/ kjenner meg igjen da, men det trøster vel lite..Er nok litt for flink til å tenke at aøle andre må få hvile nok, så ofrer meg selv der. Må skjerpe megjenta var utrolig urolig inatt og endte opp med å sitte å roe henne hele natta og fikk sammenlagt to timer søvn.
Googla den
Har sett dem før, ja..
Men de er ganske stygge da syns jeg![]()
Huff, det er ikke bra :/ kjenner meg igjen da, men det trøster vel lite..
Håper på det for degMen nå er det heldigvis helg så håper jeg få sove litt ut imorgen om mannen står opp med henne![]()
Nei har nå litt andre ting og å ta meg til av og til. Men han lå mer klistret til puppen før. Var først nå i sommer han begynte å ta tutt. Før det var det pupp for alle pengaÅh, da er det værre.. kanke sitte med puppen ute hele døgnet heller regner jeg med så.. ;/
Haha godt sove hjerte høres det ut somMin sover myyeog dette var visst enda en god plass å sove på
![]()
Vi har også slakter! Helt toppers;DEr glad vi har slaktern her jahandlet 2kg kjøttdeig,500g bacon,1.5kg saltkjøtt,3kg flatbiff av svin til 450kr
![]()
Så braHan var ikke så langt unna så jeg klarte å vente
Han var heldigvis enig med meg at det blir penest![]()
Grinete mannfolk orker vi ikkeJa det syns jeg
Han blir jo så fort grinete om han ikke får til![]()