Lolo
Forumet er livet
Kommer an på det, men tegning av hus, og omtegning/endringer, koster fort penger.Arkitekt er svindyrt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer an på det, men tegning av hus, og omtegning/endringer, koster fort penger.Arkitekt er svindyrt!
For en flott gaveNei,jeg får vell begynne med tacoen...gubben sitter å spiller ps4!og er oppslukt i motorsykkelkjøringgleder meg til han blir 30år senere i år,da blir det gavekort på oppkjøring til akkurat det
![]()
Ja, har veldig lystBurde ta en tur![]()
Tusen takkTakk å god helg til deg også
Da var det kanskje inkludert søkerollen også?Fikk fikk forskjellige tilbud. Ene var på 100 000... da kunne vi endre på tegningene en gang gratis
Spør om de er interessertEe noe bruktbutikk her ja. Ikke loppis
Jeg vetÅåå, nedtur!
Lasagne er jo 5000 ganger bedre![]()
Vippestol er gull verdt altsåHurra for vippestol! Nå kan jeg gå på badet selv om jeg er alene med mini
Storkoser seg i den, jo![]()
Det skal jegKlart det er verdt dethold ut!!
Ble du ferdig da?Det er kjedelig
Oi, da har dere vært råheldige!Ja veldig kjekt med familie som kan hjelpe med slike ting. Slapp til og med å betale for arkitekt tegningene:-D
Det gjør han nok garantertGubben her elsker å fiske så blir ikke overrasket om han plutselig har fikset fiskestang til mini :-D
Hahadu fikk i det minste ferdig middag![]()
Det gjør jeg også12 uker i dag![]()
Ja føler meg ganske flink. Nå er snuppa lagt for kvelden og jeg ligger godt plassert i sofaen.
Hva spiste dere idag?Trøtt og sliten, på tide å få ungene i seng? I alle fall begynne med maten. men storebror er jo ikke hjemme da. Hmm, jaja,
Det gjør den nok helt sikkertDa regner jeg med helgen går fort![]()
Se på PrincessJa, er nok detmå bare få tak i ett! De hadde bare rosa i butikken idag..ellers takk
Så bra da!hurra for helg!!