Skravletråd september

Gud,hvor mett jeg ble! Taco er jo farlig det... :p

Har de sånne der og? :o
Ja, snopet er framme! Testet ut den nye, mørke firkløveren idag :D nam!
Hæ? Har det kommet ny? Jeg bruker jo å få mail når det kommer nyheter jeg... :p

Nei har nå litt andre ting og å ta meg til av og til. Men han lå mer klistret til puppen før. Var først nå i sommer han begynte å ta tutt. Før det var det pupp for alle penga:-P. På dagtid er han ikke så interessert i pupp da alt annet er mer interessant :-)

Godt det er blitt bedre med tiden ihvertfall :p er han gammel nå? :)

Ja. Hadde vært gøy med noe eget :p innerst inne går vel jeg selv å drømmer om å ha egen butikk :)
Vi har faktisk snakket om noe sånt vi også...nå alla en liten sportsbar eller lignende :) er noe som trengs her vi bor :)

De to forrige gangene var den veldig nøyaktig noen måneden først for så å tulle litt...
Hvordan det er denne gang vet jeg jo ikke siden jeg ikke har fått den tilbake enda
ja etter første fikk jeg den ikke før etter 11-12mnd så fikk jeg den ikke på 2 månder også var den litt tullette.. men nå denne gangen har den vært regelmessig siden den kom tilbake.. tr har enda ikke dukket opp så om hun ikke kommer ila helgen så må jeg nesten kanskje vurdere og ta en test ..

Vi har faktisk snakket om noe sånt vi også...nå alla en liten sportsbar eller lignende :) er noe som trengs her vi bor :)

Åh, det høres spennende ut! Er en helt egen atmosfære på sportsbarer :D er ikke ihuga sportsfan på noe anna enn klatring, men slike barer har jeg sans for! :)

ja etter første fikk jeg den ikke før etter 11-12mnd så fikk jeg den ikke på 2 månder også var den litt tullette.. men nå denne gangen har den vært regelmessig siden den kom tilbake.. tr har enda ikke dukket opp så om hun ikke kommer ila helgen så må jeg nesten kanskje vurdere og ta en test ..
Jeg hadde nok ikke klart å vent til over helgen med å teste..

Åh, det høres spennende ut! Er en helt egen atmosfære på sportsbarer :D er ikke ihuga sportsfan på noe anna enn klatring, men slike barer har jeg sans for! :)
Jeg også ;) er bare fotballfan jeg da,også MotoGp :p

Back
Topp