Hva spiste dere idag?![]()
Vi burde jo hatt taco, men jeg handlet ikke på vei hjem, dødsulten som jeg var, så det ble det vi hadde i huset. Kjøttdeig med tomatsaus og pasta, og det vi hadde av ingredienser til salat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva spiste dere idag?![]()
Stemmer det, dere har ikke tv!!Årh...når det er sånn norske talenter og idol og denslags, DA skulle jeg ønska vi hadde tv![]()
Se på Princess
Endelig helg!fram med snop!
Ja jeg får vel gjøre detSpør om de er interessert![]()
Jeg vet
Butikken ligger 2 minutter unna men han er allergisk mot den![]()
Familierabatt kalles detOi, da har dere vært råheldige!![]()
Oh yes det ble jegBle du ferdig da?
Sterk mistanke om det jaDet gjør han nok garantert![]()
Har hatt en flott dagDet skal jeghatt en bra dag forresten?
Haha godt sove hjerte høres det ut som. Her er det vogna på dagtid og sengen på kvelden
. Men han sovner i vår seng så er det å prøve å lirke han over i sprinkelsengen uten at han våkner. Ikke alltid like lett:-/
Sikkert i medisinskapet eller i veskaNoen som vet hvor paracet min er?vondt i magen og eggestokkene. Kroppen og hodet
![]()
Ja, bemerka det selv. Ser ikke særlig pent ut - men om det funker så hadde jo det vært gull![]()
Ååh....kose degMannen er på jobbfest, barne har lagt seg, og jeg har funnet frem stratos![]()
Norske talenter også eller?Det gjør jeg ogsåingen planer om å flytte meg
![]()
Da har dere i hvertfall noe å gå påVi har snakket om det. Men sånt må jo planlegges og investeres i. Noe vi ikke kan for øyeblikketjeg er utdannet inne økonomi og ledelse, så regnskapsbiten hadde jeg tatt meg av. Hadde markedet vært klar for det her, så
![]()
Ja! Handler ikke på butikk lenger vi neiVi har også slakter! Helt toppers;D
Håper han bli glad i allefallFor en flott gave![]()
Fant ut at det er lik så greit å bli ferdig med detGadd ikke nr 2 jegtar den i morgen
![]()
Gikk heldigvis greit i kveldHer soves det hvor som helst visst...han ligger i senga på natta da, og i vogna når vi er ute
Nei, er ikke så lett å flytte på dem alltid![]()
Det er lettvint og godtVi burde jo hatt taco, men jeg handlet ikke på vei hjem, dødsulten som jeg var, så det ble det vi hadde i huset. Kjøttdeig med tomatsaus og pasta, og det vi hadde av ingredienser til salat.