I kveld skal jeg til ei venninne, i morgen skal kengubarnet i bursdag , så er vi invitert i middag på kveldenHva skjer i helgen da?
Søndag ee det fotballcup
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I kveld skal jeg til ei venninne, i morgen skal kengubarnet i bursdag , så er vi invitert i middag på kveldenHva skjer i helgen da?
:-O. Er det muligVår er på 2 kvm og det er tre dører der. Fatter ikke hva de tenkte med de som bygget den! Om noen måneder river vi den![]()
Nei vil bare tømme huset for alt som ikke brukesNoe spesielt du rydder til?
He hevi bruker ikke peisen så ofte, men kan jo ikke bruke den i det hele tatt nå
![]()
Kos dere på turnSnart turn med kengubarnet
Godt den har blitt litt bedreFormen er blitt bedre nå...men litt småuggen.. håper den blir bedre når vi skal spise![]()
Det burde ikke være mulig:-O. Er det mulig. Vår blir 11.9 kvm:-D.
Flink du erKlærne skal henges opp nå![]()
Ja, må gjøre detDa ville jeg ha skaffa meg en sånn.. Greit å kunne bruke peisen nå til høsten![]()
God planNei vil bare tømme huset for alt som ikke brukes
Så gøyArkitekttegnet blir det. Har en onkel som er byggmester så han har fikset tegninger og alt
. Men kunne fått katalog hus også gjennom firmaet hans hvis vi ønsket
Kommer sikkert til å stå på jaSkal dere se Norske Talenter i kveld?![]()
Han hadde lovet meg lasagne...Yeei.. Høres ut som noe gubben her hadde kunnet lage og![]()
Han hadde lovet meg lasagne...men vi var tomme for melk!
Tror det blir en grei størrelse. Tror vi har rundt 4 kvm her vi bor nå. Akkurat nok plass til å ha vognen der uten at vi må flytte på den eller hoppe over den for å komme oss inn og ut. Men bor i sokkelleilighet med trapper for å komme oss ut og veldig teit vinkling på trapp ifht døren så gjør det til litt av ett prosjekt å komme ut med vognen:-/Det burde ikke være muligveldig irriterende i allefall. Når vognen står der, så må man flytte på den for å komme inn alle dørene. 11,9 kvm høres mye mer fornuftig ut
![]()
Er genialt med vippestolHurra for vippestol! Nå kan jeg gå på badet selv om jeg er alene med mini
Storkoser seg i den, jo![]()
Ja veldig kjekt med familie som kan hjelpe med slike tingSå gøykjekt med slike onkler
![]()
Jamen vi er flink å kjøper i store kvantum.. som feks idag ; 20kg ris,5kg vaskemiddel,handler ferskt hos kjøttskjæreren (mye billigere) som vi fryser ned...eneste vi trenger å handle er melk o.l om det går tomt
![]()
Hehe...mange gjør nok detRister veldig oppgitt på hodet