spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Ja med tanke på formen så er jeg fornøydSå flink du er![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja med tanke på formen så er jeg fornøydSå flink du er![]()
Eller bare har veldig faste rutiner som for eksempel at de bare får sjokolade pålegg på lørdag og søndag morgen etter de har spist noe ordentlig først og da bare en skive.Såpass! Er jo veldig imponerendevært flink med oppdragelsen da *tommelopp*
Det gjorde jegSå du første episoden? Med han raperen?![]()
Har jeg gått glipp av noe?Så du første episoden? Med han raperen?![]()
He heDet ville jeg og hatt! På sikt..om vi hadde hatt peis![]()
Fikk meg til å gråte ihvertfall...mistet moren min selv for kreft for 6år siden,så traff meg midt i hjertet ❤ men ikke bare det,elsker rap,og Eminem er en av mine største idoler,og han var ikke så langt unna han altsåDet gjorde jeg
Fikk meg til å tenke på mamman min da hun lå på sykehuset♡
Da har du jo gjort mye braEller bare har veldig faste rutiner som for eksempel at de bare får sjokolade pålegg på lørdag og søndag morgen etter de har spist noe ordentlig først og da bare en skive.
De spør aldri om det ellers.
Eller dersom vi alle er ute på tur komme de og holder i vognen, eller hånden med en gang vi ber om det..
Jaaa! Sangen hans er på Spotify..søk opp Patrick Jørgensen - Million QuestionsHar jeg gått glipp av noe?
Trist at du har mistet mammaen dinFikk meg til å gråte ihvertfall...mistet moren min selv for kreft for 6år siden,så traff meg midt i hjertet ❤ men ikke bare det,elsker rap,og Eminem er en av mine største idoler,og han var ikke så langt unna han altså![]()
Spesielt når en har små unger som har venner på besøkUtrolig at en slik ting har så mye å si, men det har det virkelig!
Gamle meg har ikke spotify.. prøver YouTubeJaaa! Sangen hans er på Spotify..søk opp Patrick Jørgensen - Million Questions
Slik er det her ogsåEller bare har veldig faste rutiner som for eksempel at de bare får sjokolade pålegg på lørdag og søndag morgen etter de har spist noe ordentlig først og da bare en skive.
De spør aldri om det ellers.
Eller dersom vi alle er ute på tur komme de og holder i vognen, eller hånden med en gang vi ber om det..
Ja,vi var ikke gamle da hun døde...5 søsken fra 6 til 24årTrist at du har mistet mammaen din![]()
Du finner det nok der ogsåGamle meg har ikke spotify.. prøver YouTubeeller tv2
![]()
Burde ta en turSå gøy
Aldri vært der jeg.,.
Takk å god helg til deg ogsåGod helg søte du![]()
Oh yes, veldig mye faktiskFår gjort mye når man er i det humøret![]()
Vår er på 2 kvm og det er tre dører der. Fatter ikke hva de tenkte med de som bygget den! Om noen måneder river vi denSpesielt når en har små unger som har venner på besøk![]()
Ee noe bruktbutikk her ja. Ikke loppisBruktmarked eller loppemarked i nærheten??![]()
Bra detJa,vi var ikke gamle da hun døde...5 søsken fra 6 til 24årmen går bra nå,vi er en sammensveisa god gjeng ❤