Det er mulig. Vet europris har og...Det nærmer seg halloween så det er vel tilbud på smågodt over alt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mulig. Vet europris har og...Det nærmer seg halloween så det er vel tilbud på smågodt over alt
Klarer knapt å leke med jenta mi nåHuff, håper på det![]()
Oi ska sei! Imponerende.Flinka
Hva shoppa du da?hehe høres ut som nok progrmm ja![]()
Fikset neglene i kveld og ble jo shopping som vanlig. off![]()
Nå er det norske talenter og snop. i morra reiser vi på hytta.
Aww koselig sagtjepp det har gjort meg så dårlig at jeg orker ikke leke med jenta mi eller nesten å bli tatt på :/ sex går greit men kun det... Og koser da
har tenkt på dere
håper at det hjelper og at hun blir bedre og snart helt fin
![]()
![]()
Skikkelig dårlug spør du megVirker som de fleste har mer enn nok![]()
![]()
Skal snsrt ha kjærestekveldGod kveld jenterdeilig å bare slappe av
hva gjør dere?
![]()
Salongen hadde fått inn en hel haug med nye produkter. Til og med en serie for babyer og små barn. Så ble en økologisk shampoo til guttungen.Hva shoppa du da?
Og er det langt til hytta?
Ikke værstKlarte 2 år sist før jeg ble gravid, så må slå det målet![]()
Så deilig for deg daKengubarnet dro på overnatting til bestisen![]()
Blir fint med kjærestetid,hadde jeg ikke vært syk hadde vi drstt på bølgenSå deilig for deg da![]()
HuffKlarer knapt å leke med jenta mi nå![]()
Heheer filmer som heter Mad Max, som gikk på kino for ikke så lenge siden. Så nå er det ps4 spill fra detgubben er litt gamer"p
Så herlig! Gubben ønsker seg hytte på fjellet. Jeg ved vannet. Blir vel ingenting. ..Nei, mer fjellet. Går mye fjellturer der.
Men mulighet for bad om vi kjører litt.
Hva skjedde?Stakkars keeperen til enga!!
Enn med hytte på fjellet ved vannet da?Så herlig! Gubben ønsker seg hytte på fjellet. Jeg ved vannet. Blir vel ingenting. ..