Skravletråd september

Mtp hvor lite jeg hadde å gjøre på jobb i dag så hadde jeg my energi til overs når jeg kom hjem :p
Da var det sikkert greit å bruke den på :) send gjerne noe hit over og :)

Sendte litt over nå, kjente du det?
I drømmen min ja :) er ikke greit å gå sånn som dette. Er som om verden går i slow motion og jeg full fart. Håper jeg er bedre snart :)

Sender over den lille energien jeg har :) hvordan går det med deg da? :)
Takk :) fortsatt lite energi, men smiler til verden :) har det tøft og sårt nå, men med tiden blir det bra :) koser meg med familien min ❤️ med deg og lille jenta de da? :)

Takk :) fortsatt lite energi, men smiler til verden :) har det tøft og sårt nå, men med tiden blir det bra :) koser meg med familien min ❤️ med deg og lille jenta de da? :)

Så bra! Holdt motet oppe - du er sterk ❤ Satt fotet ned på tiltaket eller? Virka som det var tøft...
Vi har det greit vi :) takk som spør:) mye skriking på kveldene, men vi jobber oss fremover.

Var hos kiropraktor idag og sjekka for låsninger. Hadde ingen, men mange spenninger i hele ryggen. Så vi skal jobbe med å løsne de så lufta kan passere :)

Hjemme og rydde/fikse i kveld, og forhåpentligvis tv etterhvert.
I morgen er det fotball og på søndag tror jeg vi får besøk.
Innimellom der skal en sofa monteres og vinter-yttertøy-garderoben til ungene frem fra gjemsel. Tror ikke jeg skal kjede meg i helga. Er alene med ungene også, så...;)

Enn du da?
hehe høres ut som nok progrmm ja:P

Fikset neglene i kveld og ble jo shopping som vanlig. off:P
Nå er det norske talenter og snop. i morra reiser vi på hytta.

Back
Topp