Så kos med hytte dahehe høres ut som nok progrmm ja![]()
Fikset neglene i kveld og ble jo shopping som vanlig. off![]()
Nå er det norske talenter og snop. i morra reiser vi på hytta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kos med hytte dahehe høres ut som nok progrmm ja![]()
Fikset neglene i kveld og ble jo shopping som vanlig. off![]()
Nå er det norske talenter og snop. i morra reiser vi på hytta.
Skal klare det såSikker på du klarer det med glans![]()
Det gjør gubben også, vanligvis rydder jeg bort dagen mens han ser det. Men det har jeg jo gjort tidligeretrykker her imens da
![]()
Arbeidshelg?Jobbe, jobbe, jobbe
Du da?
Sånn mer eller mindre.Har alle tatt helg?
Hehe, jeg vet ikke hva det er en gangDa er det greit å ha forumetmad max spillet er ikke så interesse å følge med på, så da strikker jeg og skravler heller ;
Det er godt det.Ohhh
Biffsnadder med pommes frites , salat og bernaise![]()
Åhh så deilig daDet er godt det.
Her er din inspirasjon "in the making"...
1t fra BergenSå kos med hytte dahvor er hytten?
Ved havet?1t fra Bergen![]()
Hvilken type snop?Åhh så deilig daDet blir nok godt
Her sitter jeg med snop![]()
Nei, mer fjellet. Går mye fjellturer der.Ved havet?![]()
er filmer som heter Mad Max, som gikk på kino for ikke så lenge siden. Så nå er det ps4 spill fra detHehe, jeg vet ikke hva det er en gang![]()
Så flink du er !Straks 4 uker snopfri! Holder på å tørne hver dag, men still going!
Takk! Men vekta har stått stille i to uker! Får vel bare smøre meg med tålmodighet. Den ska ned til julSå flink du er !
Oi ska sei! Imponerende.Straks 4 uker snopfri! Holder på å tørne hver dag, men still going!
Det nærmer seg halloween så det er vel tilbud på smågodt over altSmågodt fra rimi. Tilbud![]()
Aww koselig sagtSå bra! Holdt motet oppe - du er sterk ❤ Satt fotet ned på tiltaket eller? Virka som det var tøft...
Vi har det greit vitakk som spør
mye skriking på kveldene, men vi jobber oss fremover.
Var hos kiropraktor idag og sjekka for låsninger. Hadde ingen, men mange spenninger i hele ryggen. Så vi skal jobbe med å løsne de så lufta kan passere![]()