Må ikke overdrive nåFlink dudin egen vaskekjerring
![]()
Rakk ikke mer i dag, da jeg hadde så mye å gjøre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må ikke overdrive nåFlink dudin egen vaskekjerring
![]()
Mtp hvor lite jeg hadde å gjøre på jobb i dag så hadde jeg my energi til overs når jeg kom hjemFlinkher har jeg bare slappet av og gjør det enda
![]()
Da var det sikkert greit å bruke den påMtp hvor lite jeg hadde å gjøre på jobb i dag så hadde jeg my energi til overs når jeg kom hjem![]()
Er her jegStille her..alle tatt helg?
Sendte litt over nå, kjente du det?Da var det sikkert greit å bruke den påsend gjerne noe hit over og
![]()
Er her jeg, har heller ikke tatt helgStille her..alle tatt helg?
Er her jeg, har heller ikke tatt helg![]()
Er her jegvært stille for jeg har rett og slett ikke energi om dagen. Tas i mot med takk
![]()
I drømmen min jaSendte litt over nå, kjente du det?
TakkSender over den lille energien jeg harhvordan går det med deg da?
![]()
Takkfortsatt lite energi, men smiler til verden
har det tøft og sårt nå, men med tiden blir det bra
koser meg med familien min
med deg og lille jenta de da?
![]()
Huff, håper på detI drømmen min jaer ikke greit å gå sånn som dette. Er som om verden går i slow motion og jeg full fart. Håper jeg er bedre snart
![]()
Hehe min ser nattpatruljen. Jeg har ingen interesse for det...Godt godt. Er pratesjuk og mannen spiller mad max på ps4haha
Nei. Jobb i morgen...Har alle tatt helg?
Åh,det programmet liker viHehe min ser nattpatruljen. Jeg har ingen interesse for det...
hehe høres ut som nok progrmm jaHjemme og rydde/fikse i kveld, og forhåpentligvis tv etterhvert.
I morgen er det fotball og på søndag tror jeg vi får besøk.
Innimellom der skal en sofa monteres og vinter-yttertøy-garderoben til ungene frem fra gjemsel. Tror ikke jeg skal kjede meg i helga. Er alene med ungene også, så...
Enn du da?
Det gjør gubben også, vanligvis rydder jeg bort dagen mens han ser det. Men det har jeg jo gjort tidligereÅh,det programmet liker vi![]()
OhhhI dag ble det kalkunfilet med eple og ingefær + søtpotetchips
Enn der?