Hehe, er ikke så vanskeligstrikka skjerf først jeg.
Ja, skjerf, pannebånd, lue og teppe har jeg fått til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, er ikke så vanskeligstrikka skjerf først jeg.
Spise og se tvHva er planene for kvelden?
Hva skal du se?Spise og se tv
Nytt på nytt og så får vi se hva vi finnerHva skal du se?
Satser på å sette meg i sofaen til Nytt på nytt. Og håper jeg at jeg orker se på senkveld.Hva er planene for kvelden?
Månedlig storhandel? Hva inngår i den?Da er soverommet shinetblir godt å legge seg i kveld
Venter nå på gubben,så skal vi dra på vår måndltige storhandel![]()
hva blir det til middag i dag da jenter?
Hva skal dere ha og spise?Satser på å sette meg i sofaen til Nytt på nytt. Og håper jeg at jeg orker se på senkveld.
Før den tid er det rydding, kjøkkentjeneste og legging av barn.
Så bra dere fikk løst opp litt daIngen låsning hos henne iallefall.men var ganske spent i ryggen, noe som "blokkerer" luft. Han løsna den opp og lufta bare rant ut av henne
og knakk litt og
![]()
Hjemme og rydde/fikse i kveld, og forhåpentligvis tv etterhvert.Hva er planene for kvelden og helgen da?
Ungene har fått pizzasnurrer fra fryseren, og jeg skal ha sushi (bare enkelt fra rema) når jeg setter meg ned for kvelden.Hva skal dere ha og spise?
I dag ble det kalkunfilet med eple og ingefær + søtpotetchipsHei![]()
Ka er til middag da?
Nja sant detFår satse på at hun er enig
Hun har jo jobbehelg og syke barn da..
Ja, måtte prøve ut en ny oppskriftJa, blir nok folk det
Nam! Hørtes godt ut!
Nei du har jo vaskedameEllers takkgidder ikke vaske mitt eget engang
![]()
Så hun trenger vel henne selvNja sant det
Nei dette er en dårlig plass...Så hun trenger vel henne selv
Ingen andre her inne som ville heller?![]()
![]()
Virker som de fleste har mer enn nokNei dette er en dårlig plass...
Så bra dere har fått øvelser å gjøre hjemmeHjemme fra kiropraktor. Ingen låsning hos snupps![]()
Men hun var stiv og hadde endel spenn i ryggen som han løste litt opp. Skal fortsette hjemme og gjøre det samme. Plutselig kom det masse luft utspennen gjør visst at hun sliter ekstra med lufta. knekte litt, og ei fornøyd frøken iallefall
![]()