• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd september

oohh så bra da:) Kjeksbunn ?

Ja kjeksbunn og med gelelokk, aldri hatt gele på toppen før da jeg foretrekker uten men passet godt på denne. Så er den melkefri, så nå kan frøkna få ostekake igjen noe som er en favoritt hos henne :P

Ja kjeksbunn og med gelelokk, aldri hatt gele på toppen før da jeg foretrekker uten men passet godt på denne. Så er den melkefri, så nå kan frøkna få ostekake igjen noe som er en favoritt hos henne :p
Så deilig da:)
Namme:)
Her ble det sjokoladecookies på oss i dag:) Meste skal med på hytten da:P

Så deilig da:)
Namme:)
Her ble det sjokoladecookies på oss i dag:) Meste skal med på hytten da:P

Ja var veldig godt, blei sen middag som bestod av et stykke ostekake :P jaja jeg har husker å spise frokost/lunsj i dag da hvertfall Haha :P

Å sjokoladecookies er jo så godt :D

Hvordan gikk kakebakingen din i dag da?

Ja var veldig godt, blei sen middag som bestod av et stykke ostekake :p jaja jeg har husker å spise frokost/lunsj i dag da hvertfall Haha :p

Å sjokoladecookies er jo så godt :D

Hvordan gikk kakebakingen din i dag da?

Hehe, lov det en sjelden gang:P

Ja, veldig. :) Tok en stor hver i dag så er resten med på hytta i morgen:D

Vel, joda:)
Her er hesten...1520659-1-1372494334284.jpg

Hehe, lov det en sjelden gang:P

Ja, veldig. :) Tok en stor hver i dag så er resten med på hytta i morgen:D

Vel, joda:)
Her er hesten...Vis vedlegget 137953

Ja såpass måtte dere nesten unne dere ;)

Ble jo fin den da! Men langt ifra hvordan jeg så for meg det hestehodet du stekte i ovnen Haha :P den her var mye søtere enn mitt lille hodet lagde bilder av :P

Ja såpass måtte dere nesten unne dere ;)

Ble jo fin den da! Men langt ifra hvordan jeg så for meg det hestehodet du stekte i ovnen Haha :p den her var mye søtere enn mitt lille hodet lagde bilder av :p
Ja, de er ganske store. så holder med 1 egentlig.

Takk for det:)
Haha off. Godt det da:P

Back
Topp