Veldig sikker på at jeg så dere! Hadde lille frøkna på seg en grønn genser/t-skjorte? Og du en blåaktig topp?Hehe ;-) Her er det Mor og datter bare, blonde rare mennesker![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig sikker på at jeg så dere! Hadde lille frøkna på seg en grønn genser/t-skjorte? Og du en blåaktig topp?Hehe ;-) Her er det Mor og datter bare, blonde rare mennesker![]()
Ææææææ!! Jaa! ;-) du må jo si i fra da, vi gikk der i vår egen verden.Veldig sikker på at jeg så dere! Hadde lille frøkna på seg en grønn genser/t-skjorte? Og du en blåaktig topp?Var der sånn 11-11:30 tida?
Haha, jeg turte ikke :b Var liksom ikke helt sikker!Ææææææ!! Jaa! ;-) du må jo si i fra da, vi gikk der i vår egen verden.
Så flaut! Labba rundt der som en flodhest og var igrunn ganske grinete og sulten ;-) hatt en fin tur da?Haha, jeg turte ikke :b Var liksom ikke helt sikker!
KoseligJa, det var gøy! Jeg ELSKER sånne steder, og nå begynner guttungen å bli gammel nok til å forstå litt mer av det. Selv om dyra fortsatt er det kulesteHan ble derimot litt grinete etterhvert, for det gikk langt over sovetida hans, så vi dro hjem sånn i totida. Egentlig helt greit, komme hjem i rimelig tid! Hadde dere en fin dag? Blir dere til i morra eller?
Det ble Albert Åberg, noe hokus Pokus greier. Den var veldig kjedelig, men jenta kosa seg maks, det er jo det viktigste ;-) Hurra for bekkenløsning!Hehe, hadde vært ganske kjipt å våkne i Oslo! Satser på at du kommer deg av litt før dètKino kan være like greit! Hvilken film så dere? Bekkenløsninga har fest her også, så nå skal det skje lite!
Hvor gammel er jenta di? Veldig søt!Det ble Albert Åberg, noe hokus Pokus greier. Den var veldig kjedelig, men jenta kosa seg maks, det er jo det viktigste ;-) Hurra for bekkenløsning!
3år, bursdag i aprilHvor gammel er jenta di? Veldig søt!![]()
Kjøpte på meny, har ikke smakt på de ennå. Men skal åpne nonstopen snarthvor kjøpes di?