Skravletråd September:D

Ja, det var gøy! Jeg ELSKER sånne steder, og nå begynner guttungen å bli gammel nok til å forstå litt mer av det. Selv om dyra fortsatt er det kuleste ;) Han ble derimot litt grinete etterhvert, for det gikk langt over sovetida hans, så vi dro hjem sånn i totida. Egentlig helt greit, komme hjem i rimelig tid! Hadde dere en fin dag? Blir dere til i morra eller?
 
Ja, det var gøy! Jeg ELSKER sånne steder, og nå begynner guttungen å bli gammel nok til å forstå litt mer av det. Selv om dyra fortsatt er det kuleste ;) Han ble derimot litt grinete etterhvert, for det gikk langt over sovetida hans, så vi dro hjem sånn i totida. Egentlig helt greit, komme hjem i rimelig tid! Hadde dere en fin dag? Blir dere til i morra eller?
Koselig :) .Vi har hatt en fin og litt slitsom dag, gikk fra universeum rundt 12.30. Var så sliten etter å ha gått til universeum fra hotellet, for å så gå tilbake igjen. Toget gikk nå klokka 18, så vi måtte slå ihjel ganske mange timer i Gøteborg. Så da endte vi opp på kino, som var midt i blinken. Nå er jeg utslitt og har tydeligvis utløst bekkenløsningen etter å ha gått i hele dag. Sovner vel på toget og ender opp i Oslo av alle steder ;-) men alt i alt en fin dag :)
 
Hehe, hadde vært ganske kjipt å våkne i Oslo! Satser på at du kommer deg av litt før dèt :) Kino kan være like greit! Hvilken film så dere? Bekkenløsninga har fest her også, så nå skal det skje lite!
 
Hehe, hadde vært ganske kjipt å våkne i Oslo! Satser på at du kommer deg av litt før dèt :) Kino kan være like greit! Hvilken film så dere? Bekkenløsninga har fest her også, så nå skal det skje lite!
Det ble Albert Åberg, noe hokus Pokus greier. Den var veldig kjedelig, men jenta kosa seg maks, det er jo det viktigste ;-) Hurra for bekkenløsning!
 
Kan for øyeblikket skrike ut at jeg hater alkohol og de som ikke kan lære seg grensen sin!! Vrææææææl!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har så lyst på pølse:( men orker ikke gå på butikken:(
 
Siste ordinære jobbdag denne uka, herlig! Snart venter sol og varme :)
 
Måtte krype til korset i går og ble sykemeldt i to uker. Nesten ingen søvn på flere uker og dårlig inntak av næring. Sov for første gang på lenge en hel natt i dag, så håper dette skal gjøre det bedre på sikt:)
 
Back
Topp