Skravletråd September:D

Shopping og spising for det meste! Så var vi på ylvis show og danset VILLT etter reve-sangen :-D
Haha... Morsomt ;-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Jeg føler meg ikke gravid om dagen... Er fortsatt trøtt og kvalm, spydde i går også... Men det føles annerledes... Er veldig (!!) redd for at noe er galt :( skal heldigvis til gyn om 4 dager. Håper vi får se et bankende hjerte da!!

Ellers ønsker jeg alle her en strålende dag!!!!! :)
Samme her, men var hos legen på tirsdag og fant ut at hjerte bańka :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Trøtt i trynet i dag. Herman slo seg vrang med faren sin og han, altså faren, har ikke så tålmodighet på morgenen. Så endte med at jeg sto opp for å roe og da ville ikke Herman i bhg. Vi reiste etterpå da, for bare det var mammaen som kjørte så var det greit. Sove en dupp jeg nå før jeg reiser til Kongsvinger en tur.

Sitter og vurderer å gå til frisøren i dag, skjemme meg selv litt bort. Men samtidig synes jeg det er såå dyrt om jeg skal farge og alt, og tenker jo på en million andre ting jeg kunne brukt de pengene på.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Sitter og vurderer å gå til frisøren i dag, skjemme meg selv litt bort. Men samtidig synes jeg det er såå dyrt om jeg skal farge og alt, og tenker jo på en million andre ting jeg kunne brukt de pengene på.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

bare dra og kos deg:)

Endelig helg!
To bursdager, besøk og jobbing. Blir en hektisk helg :)

Nå er jeg på vei for å vokse meg, skal bli deilig å bli kvitt litt hår.

Har et enormt behov for å gråte nå :-( kjæresten min og jeg har første barnefrie helg siden gutten vår på snart 14 mnd ble født.. Så her ligger jeg da. Kvalm i hotellsengen :-/ prøvde å gå ut, men det endte med at jeg stod å kastet opp på parkeringsplassen :-( så utrolig fælt og flaut!! Håper virkelig resten av helgen bli bedre.. Føler hele turen er bortkastet akkurat nå :-(

Har et enormt behov for å gråte nå :-( kjæresten min og jeg har første barnefrie helg siden gutten vår på snart 14 mnd ble født.. Så her ligger jeg da. Kvalm i hotellsengen :-/ prøvde å gå ut, men det endte med at jeg stod å kastet opp på parkeringsplassen :-( så utrolig fælt og flaut!! Håper virkelig resten av helgen bli bedre.. Føler hele turen er bortkastet akkurat nå :-(
Skjønner hvordan du har det!
Opplevde det samme i vinter (ikke gravid da...)
Hadde etterlengtet kjærstetur med hotell. Og jeg ble sengeliggende med migrene og spysjuka. Skikkelig kjipt og trist!
- Fikk i det minste brukt hotellrommet godt! :P

Håper formen din snart blir bedre!

Skjønner hvordan du har det!
Opplevde det samme i vinter (ikke gravid da...)
Hadde etterlengtet kjærstetur med hotell. Og jeg ble sengeliggende med migrene og spysjuka. Skikkelig kjipt og trist!
- Fikk i det minste brukt hotellrommet godt! :p

Håper formen din snart blir bedre!

Formen er heldigvis bedre nå. Så fikk spise middag ute.. Men er fortsatt skuffet for at vi har mistet en hel dag.. Håper dagen i morgen er bedre, men er livredd for en reprise!

uff! unner ikke deg den opplevelsen du hadde i vinter.. Håper dere har fått tatt igjen den helgen :D

Snart flyttes det inn i juni :O tiden går så fort:O

Bursdag i går sent hjemme og bursdag i hele dagen i dag. Puh! Skal i hvertfall ha en stille morgen med kaffe og god frokost. Ha en fin dag lørdag alle samme :)

Rolig morgen med Herman min i dag. Gjort ferdig ei bukse til babyen og så begynt på Marius genser til Herman. Holder på med en hettejakke til fetteren min også, men syns det garnet er så "hardt" så tar bare litt og litt.. Jaja...
Venter bare på å reise ned for å kjøpe strikkepinner jeg nå. Trengte visst noe nye. Så blir det en liten dupp når Herman skal sove tenker jeg :-)

Back
Topp