Frk.Smedstad
Venter på lillesøster
Haha... Morsomt ;-)Shopping og spising for det meste! Så var vi på ylvis show og danset VILLT etter reve-sangen :-D
Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... Morsomt ;-)Shopping og spising for det meste! Så var vi på ylvis show og danset VILLT etter reve-sangen :-D
Samme her, men var hos legen på tirsdag og fant ut at hjerte bańkaJeg føler meg ikke gravid om dagen... Er fortsatt trøtt og kvalm, spydde i går også... Men det føles annerledes... Er veldig (!!) redd for at noe er galtskal heldigvis til gyn om 4 dager. Håper vi får se et bankende hjerte da!!
Ellers ønsker jeg alle her en strålende dag!!!!!![]()
Sitter og vurderer å gå til frisøren i dag, skjemme meg selv litt bort. Men samtidig synes jeg det er såå dyrt om jeg skal farge og alt, og tenker jo på en million andre ting jeg kunne brukt de pengene på.
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Å, det skal vi i morraOioi, det ble visst en spontantur for meg og dattera til Gøteborg i dag![]()
Vi skal på universeum i morra! Spenstig! Kanskje vi sees ;-)Å, det skal vi i morraSkal dere noe spesielt? Vi skal på Universeum!
![]()
Så gøy! Se etter mor, far, sønn og svigermorVi skal på universeum i morra! Spenstig! Kanskje vi sees ;-)
Hehe ;-) Her er det Mor og datter bare, blonde rare menneskerSå gøy! Se etter mor, far, sønn og svigermor![]()
Skjønner hvordan du har det!Har et enormt behov for å gråte nå :-( kjæresten min og jeg har første barnefrie helg siden gutten vår på snart 14 mnd ble født.. Så her ligger jeg da. Kvalm i hotellsengen :-/ prøvde å gå ut, men det endte med at jeg stod å kastet opp på parkeringsplassen :-( så utrolig fælt og flaut!! Håper virkelig resten av helgen bli bedre.. Føler hele turen er bortkastet akkurat nå :-(
Så gøy! Se etter mor, far, sønn og svigermor![]()
Hehe ;-) Her er det Mor og datter bare, blonde rare mennesker![]()
Hehekan dere ikke ha sånn skilt som på flyplassen "marsboer 2014"
Skjønner hvordan du har det!
Opplevde det samme i vinter (ikke gravid da...)
Hadde etterlengtet kjærstetur med hotell. Og jeg ble sengeliggende med migrene og spysjuka. Skikkelig kjipt og trist!
- Fikk i det minste brukt hotellrommet godt!
Håper formen din snart blir bedre!
Uavhengig om du skriver på magen din eller ikke, så kommer jeg til å gå å se på magen til alle blondiner! Alle med litt kul er mistenktHeheKan skrive det på magen min ;-)