Skravletråd September:D

æsj jeg må søke jobb, da jeg ikke har noen jobb fra mandag:(
 
sliten. har kommende storebror hjemme pga sykdom og har null energi av å være sammen med han. skulle ha pakket ut ting her og få ting på plass

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Haha... Nå har jeg nettopp drept et lammelår ;-) skulle beine ut, og jeg kan virkelig ikke det. :p Jaja, ble da ett kjøttstykke ;-)

Vært oppe siden 6.15 jeg da. Herman våknet med bæsj i bleia. 4 grader ute også. Brrr... Er vel litt mer nå da. En tur på butikken for å kjøpe det siste til marinaden til lammet, pakke litt og så dra til oldemor og mormor :)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Jeg er så sliten av å ikke få sove om natta...! Åh, hva jeg skulle gitt for å få en god natta søvn - hele natta gjennom..!!!!
 
Jeg er så sliten av å ikke få sove om natta...! Åh, hva jeg skulle gitt for å få en god natta søvn - hele natta gjennom..!!!!

Jeg har begynt med samme problem. Sover et par timer, så våkner jeg. Slik er det gjennom hele natten.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har begynt med samme problem. Sover et par timer, så våkner jeg. Slik er det gjennom hele natten.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er helt grusomt! Jeg sover 2-3timer, og så våkner jeg -lys våken. Ligger et par timer mens jeg vrir på meg i et håp om å sovne. Sovner gjerne på morgenkvisten rett før alarmen går og jeg må på jobb.., nå er det heldigvis helg :) er helt utslitt jeg :p
 
Det er helt grusomt! Jeg sover 2-3timer, og så våkner jeg -lys våken. Ligger et par timer mens jeg vrir på meg i et håp om å sovne. Sovner gjerne på morgenkvisten rett før alarmen går og jeg må på jobb.., nå er det heldigvis helg :) er helt utslitt jeg :p


Har slitt meds amme problem i mange uker! Ble sykemeldt tilslutt for jeg klarte ikke å fungere. Utrolig slitsomt, men litt godt å vite at det er flere som sliter med det samme:) Begynner å bli bedre nå.
 
Det er helt grusomt! Jeg sover 2-3timer, og så våkner jeg -lys våken. Ligger et par timer mens jeg vrir på meg i et håp om å sovne. Sovner gjerne på morgenkvisten rett før alarmen går og jeg må på jobb.., nå er det heldigvis helg :) er helt utslitt jeg :p

Samme jeg opplever. Men nå som dagen kommer litt i gang kunne jeg sovnet straks!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kan dem ikke lagre handlevogner for gravide! :smiley-angry016 ikke alle som kan bøye seg ned i vogna!
 
Vurderer og ta en ny graviditetstest, barefordi jeg begynte og gråte sist, og jeg vil ha en litt positiv opplevelse med testinga:D
 
Haff, jeg vet det er idiotisk, og at helsa mi går før jobb... Men jeg får altså dårlig samvittighet når vi får melding på morran om at de "trenger mange folk på overtid i helga", og jeg skal bort etterpå for å levere sykemelding :/ Det er så kjipt å gå underbemanna der borte; alt blir så stress. Det er ikke arbeidsgiver jeg får dårlig samvittighet for, men kollegene som jeg går på avdeling med.. :(
 
Jeg har 1del av fagprøva i mårra og jeg er ikke noe trøtt :s noen som kan gi meg litt søvn?
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Syns det er så lite liv her!
Jeg kommer sterkere tilbake.. Håper jeg. :)

Snart dra på jobb, så hjem for å bake kake, lage gelé, cupcakes.. Salat, middag, forberede mer til bursdag i morgen... Slappe av? Ikke hørt om... :cool:

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :)
 
Back
Topp